/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Brændeovn
Fra : romlund
Vist : 1388 gange
100 point
Dato : 28-03-02 18:58

Hvilken brændeovn er den bedste når det primære er at nyde synet af flammerne ? Og kan en brændeoven bruges til at opvarme luften i et genvexanlæg ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-03-02 18:22

Thu, 28 Mar 2002 17:57:44 GMT, berigede "romlund"
<romlund.news@kandu.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvilken brændeovn er den bedste når det primære er at nyde synet af
>flammerne ?

Smag og behag er forskellig - prøv, at tage et kig på:

   ABC Chopin
   ABC Figaro
   ABC Carmen

Jeg mener, at du kan se dem på: http://www.abc-pejs.com

/Mark
- som stadig ikke har fattet, hvordan man effektivt bruger ABC's
rudeskyl uden, at brændet bruges hurtigere end man kan nå, at smide
det ind i ovnen )

Accepteret svar
Fra : carlo3

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-02 14:05

Hej romlund
Det med at nyde flammerne, der skal jo være glas i helst selv rensende. tag ud og se hvad der er
genvex her skal du have en udsugning i loft tæt på ovenen. så kan du udnytte varmen i indsugenen
se efter www.morsø.dk
carlo3

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-04-02 06:47

Jeg har lige sat en jydepejs op. Fine Line, så vidt jeg husker. Det ser bare
godt ud.
Kig på deres hjemmeside www.jydepejsen.dk

vh
Søren

M@rk wrote in message ...
>Thu, 28 Mar 2002 17:57:44 GMT, berigede "romlund"
><romlund.news@kandu.dk> dk.fritid.hus-og-have med:
>
>>Hvilken brændeovn er den bedste når det primære er at nyde synet af
>>flammerne ?
>
>Smag og behag er forskellig - prøv, at tage et kig på:
>
> ABC Chopin
> ABC Figaro
> ABC Carmen
>
>Jeg mener, at du kan se dem på: http://www.abc-pejs.com
>
>/Mark
>- som stadig ikke har fattet, hvordan man effektivt bruger ABC's
>rudeskyl uden, at brændet bruges hurtigere end man kan nå, at smide
>det ind i ovnen )
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-04-02 22:00

Hej

Jeg har lige (i tirsdags) fået monteret en ABC Beethoven, da jeg også
primært gik efter at kunne se/nyde flammerne. Endtil nu !! går det rigtig
godt og den er godt til at holde ruden ren (Jeg har endnu eksperimenteret
med rudeskyl).

De kører en reklamekampagne på den i resten af måneden.

Oscar

"romlund" <romlund.news@kandu.dk> wrote in message
news:UFIo8.1842$567.129581@news000.worldonline.dk...
> Hvilken brændeovn er den bedste når det primære er at nyde synet af
> flammerne ? Og kan en brændeoven bruges til at opvarme luften i et
> genvexanlæg ?r og det er det som jeg har sat mig lidt fast i så derfor
håber
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 18:21

Prøv at tale med en Pejseekspert

jeg kender tilfældigvis en der har mere end 20års erfaring med den slags og
hun ved hvad der er godt. http://jan_gottlieb.tripod.com
hun forhandler kun de bedste mærker som f.eks Rais, Morsø, Heta osv.
og jeg mener med 20års erfaring, hvad venter du på.

Ewokman

"romlund" <romlund.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:UFIo8.1842$567.129581@news000.worldonline.dk...
> Hvilken brændeovn er den bedste når det primære er at nyde synet af
> flammerne ? Og kan en brændeoven bruges til at opvarme luften i et
> genvexanlæg ?r og det er det som jeg har sat mig lidt fast i så derfor
håber
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>