/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"missetat" løs i hønsegården
Fra : tutfis
Vist : 868 gange
500 point
Dato : 20-01-04 12:41

okay nu er det tirsdag, og nu har vi så tit hørt om hvordan ugen er gået, så til en forandring; hvordan er jeres weekend gået?

er der sket noget godt/dårligt har det bare været super at have haft weekend eller ville i bare ønske at lige denne weekend blev hevet ud af kalenderen?

må vel heller komme med lidt selv om min weekend

jeg har selv bruget min weekend på at sidde og svede over en gang miljøterapi/psykodynamisk teori osv osv gab gab....
kan dog være spændene ellers er tiden blevet brugt på at låne bil, møde svigerforældre og så "svine" alt og alle til... nerve skulle ud.
skulle nemlig til bachelor eksamen mandag morgen, derfor denne ret uinteressante weekend....

hey hey her er alt tilladt, en rigtig smalltalk så hvis du ikke er til det, så kan du lige så godt finde en anden tråd....

hey molo, frida, emesen og andre i hønsegården håber at i har haft en god weekend...
ja ja frida...indrøm det bare du "elsker" mine rodet indlæg *GG*

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 12:55

Guds fred og go' tirsdag tutfis

Go' ? [hør] Pragtfuld! Jeg har 'hold hus' og haft en rigtig slapper Week-end hos Uro. Ingen øller ....hvisker : Kun Vodka og juice

Vi snakkede bl.a. : http://susanne.list.person.emu.dk/farvel.htm og Svensk pølseret : http://www.augustenborgsopskriftsamling.dk/opskrifter/1070.htm som jeg i mit afsind lovede at have parat, når hun kommer fra job på torsdag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-01-04 13:18

okay...lyder som om du har haft det hyggeligt.....

svensk pølseret FØJ..... har smagt det rigeligt mine udviklingshæmmede på arbejde er VILDE med det.... øv øv øv

trulle rut tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 13:25

Uro Ææææææææææææælsker det...

Det næstbedste der er sket; skete her på Kandu.dk : Molokyle har nu flere point end ram2

http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 13:42

Hedder det forresten ikke : 'Miss-Chat'

Har du stavet forkert tutfis?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 16:54

En åben gård - og jeg er inviteret tak for det Tutfis....
Puh ha min weekend kunne da godt ha' været bedre. Jeg har arbejdet både lørdag og søndag - og den resterende tid er gået med et kæmpe afsavn
Min kæreste forstår mig ikke*GG* Aiijj pjat - det gør han da*SMS* jeg har vel bare savnet ham lidt mere end jeg plejer

Jeg forstår ingenting Hvis Ram2 er det næstbedste - hvad er så det bedste??
og svensk pølseret er vel ikke værre end norsk pølseret

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 16:56

fridaflip -> Det bedste er Uro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 16:59

Her var det første der kom frem ved søgning i Google på 'norsk pølseret' : http://www.prutfis.dk/pers.htm

..så hellere svensk. Er dét ikke med hånden ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 17:02

Hvad mener I iøvrigt om : http://kandu.dk/dk/spg/30790

Kedeligt spørgsmål. Jeg ved det godt..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 17:04

Aner ikke om svensk er med hånden spørg Uro

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 17:06

Jeg tør ikke komme med min mening i det sp. Jeg synes edderperkemig at Kandu snart skulle tage sig sammen - og komme med en udmelding ang. de forbedringer de så flot har lovet

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 17:49

fridaflip -> Enig.

tutfis Unskyld : Der skulle have stået : "Miss Chat tøs i hønsegården"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 18:18

Ja - i ser ud til rigtig, at have hygget jer. Jeg har været så uheldig at få noget gummifugemasse på fingrene, som tog hele ti minutter at få af igen.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-01-04 18:21

Jeg har redet en ponyhingst til og ellers haltet rundt - jeg brækkede to tæer sidste tirsdag, da jeg med et elegant hop ville tage et par nyvaskede, lidt stramme bukser på. KAPOW lossede jeg foden ind i trappen. Av.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 19:08

Badeværelset ridder emesen som en mare ...stadigvæk Var det Påske du sagde..?

skingur -> Var bukserne for små, eller er den enden der er vokset

Jeg har lige modtaget en opringning om to mulige 1 værelses andelslejemål i Siciliensgade på Ama'r : 1 vær. med alkove. KRYDS fingre for hulen.. Jeg skal kigge på papirene og svare pr.Emil imorgen kl 9.00 og give svar inden d. 26-01-04

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 19:25

Sig mig Ems - tar' du tid på GUMMIFUGEMASSEN
man kan altså sagtens brække tæer - selvom bukserne ikke er for små, men man spjætter selvfølgelig lidt voldsommere når bukserne ikke glider så let hvad enten det er op eller ned de skal.....

Æheem hva' er det nu en alkove er for en ting??

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 19:44

fridaflip -> Alkove : Vægniche i et værelse ; Skabsseng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 19:51

ko rkysdeed ifnger ofr omolyekl.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 19:52

Ja jeg ta'r tid på alting - vi har et gammelt skakur i soveværelset - pling.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 19:56

Er du fuld Ems ko rkysdeed ifnger ofr omolyekl. Hva' fa.. betyder det??
Shit og du tar' osse tid på det du laver i soveværelset øhh tar' det lang tid??

Frida.

Hov en skabsseng ligesom dem vi ser i amerikanske film. SMART.......

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 20:00

Er de der skabssenge så kun beregnet til skabsbøsser

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 20:09

>>ko rkysdeed ifnger ofr omolyekl.<< = ok krydsede fingre for molokyle.
Som han bad om
Det gamle skak ur i soveværelset bruges om morgenen - pling - og så har jeg fem minnutter til at komme op. Jeg er nemlig "C" menneske.
Emesen.
PS. Jeg er snart færdig med badeværelset. Og så skal der fyldes vand i.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 20:11

Du er altså spøjs Ems*LOL* næste sp. Hva' er "c" menneske??

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 20:18

A-menneske står tidligt op (går tidligt i seng)
B-menneske står sent op (går sent i seng)
C-menneske står sent op (går tidligt i seng)
Hvis man ikke får søvn nok må man tage natten til hjælp
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 20:18

Jeg lister lige et sp. ind*GG* Til dig Ems min HP printer driller stadig - og du sagde på et tidspunkt, at jeg kunne prøve ar rense med sprit øhh må jeg godt det når der er de der printbaner, eller hva' man nu kalder dem??

På forhånd tak. Du får helt sikkert point en dag

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 20:21

Nåååå sådan Jamen Ems det har noget med alderen at gøre - eller osse laver du noget om natten som gør dig extra træt Prøv at sov på sofaen - måske det løser dit problem.....

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 20:36

Der findes to slags inkjet-printere.
en hvor blækbeholder og printerhoved hænger sammen.
en hvor printerhovedet sider fast i printeren og blækbeholderen sættes ned i printerhovedet. Jeg tror du har den sidstnævnte og derfor kan dit printerhoved godt være tørret ud. Tag din blækbeholder op og kom lidt sprit ned i bunden og lad det sidde lidt - på med beholderen og print en testside.
Testside>start>instillinger>printere>H-klik på din printer og vælg testside.
Emesen.
Spritten kortslutter ikke dine metalbaner som styrer printerhovedet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 20:40

Okay mange tak Ems jeg prøver i morgen....

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 20:43

emesen -> Tak for krydset

fridaflip -> Sofa'en er til Uro eller dig, hvis/når du/I dumper ind i mit kommende alkove udstyrede domicil

Siden hvornår har man kunne rense en HP ( = HomePage ) med sprit ? Kom endelig forbi og rens min

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 20:45

Det er man nødt til hvis farverne ikke overholder W3C.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 20:50

Nej vent nu lige lidt....Ned i bunden skriver du....piivv jeg ved ikke hva' du mener.
Printbanerne på min farvepatron sidder på bageste del af patronen. Altså sidder printbanerne ikke i bunden - faktisk er der slet ikke en bund men et hul*GG*
Hmmm...forstår du noget af det??

Frida....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 20:53

Uro eller mig jeg sover fan... ikke i en skabsseng....
jeg sover i det hele taget helst ikke*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 20:53

Mine gør... ..men derfor kunne de sikkert godt bruge lidt sprit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 20:57

Ja nu forstår jeg - glem mit inlæg op printer

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 20:58

indlæg om

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:01

Ok - når du sætter nye patroner (med printerhoved) så fortæller du vel printeren at du har gjort det, og så vil den lige line linierne op hvor du skal vælge tal/bogstaver og godkende de linier som passer bedst - ikke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:02

Hvor mange slags patroner har du sort/farve/foto ???

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:05

Æhhemm fortælle min printer noget. Nej det har jeg da ikke gjort - ikke andet end at den er ¤#""¤##".......hvordan taler jeg blidt til den

Frida.....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:07

Jeg har sort og farvepatron....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:08

Når du vil sætte en ny beholder på hvad gør du så.
Går du ikke ind i printerprogrammet først

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 21:09

fridaflip -> Læs indenad : SOFAEN

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:10

Hvis dine patroner er lige brede - så er de vel ikke byttet om

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:13

Jamen sødeste Ems jeg ved sgu da ikke hva' du mener? Jeg har da bare knaldet min farvepatron i.....Jeg ved godt at jeg er håbløs...sorry!!!

Molo jeg sover af princip aldrig på fremmede mænds sofaer

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:14

De er ikke lige store. Farvepatronen er større end den sorte...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:20

S/H og farvepatroner kan godt variere lidt. Derfor er det meningen at du skal fortælle printeren om den skal justere lidt.
Da du installerede printeren var der også et lille program med.
Det kan også være du kan styre det fra printer-ikonet >start>indstillinger>printere>
dobbeltklik på din printer eller h-klik og se om der nogen mulighedder.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:27

Okay jeg ser på det. Jeg er ikke en ørn til det - som du sikkert har regnet ud, men du skal passe din seng Ems - så jeg opretter et sp. i morgen hvor du forhåbentlig kan guide mig igennem

Mvh
Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 21:34

Jeg er ikke fremmed, højst fremmlig

fridaflip -> Har du husket at pille beskyttelsestapen af farvepatronen FØR du satte den i ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:36

Jaaa jeg har pillet tapen af.....jeg er da ikke dum

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:37

Er du skør molokyle så løber al farven jo ud
Din download af hele internettet er til stor moro på værkstedet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:38

Nå okay måske er jeg dum skal tapen ikke af

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:41

Ak ja - nu bli'r jeg lagt i seng af damemenneskerne.................før var det omvendt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:42

Joooooooooooooooooooooooo den skal

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:45

Undskyld Ems*GG* Tag det som en kompliment
Det er vel ikke hver dag, at du bliver dirigeret til soveværelset*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:47

rolig nu - den er pillet af

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 21:50

Helt precis hvad er det den gør - ikke gør. Så jeg har noget at drømme om.
Printeren altså.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:53

Hi Hi den gør ikke en skid......det er som sagt en ny farvepatron....eneste problem er at den ikke vil printe i farver andet er der som ikke i vejen.
Kan du drømme om det - eller skal jeg finde på noget andet og mere kompliceret*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 21:55

Nå okay nu er den så lige begyndt med en underlig bankelyd når den udskriver - men det er måske fordi jeg talte lidt hårdt til den

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 22:00

patronen sidder ikke på plads -stop

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 22:02

emesen -> Nåerh.. Du mener her øverst ? : http://home20.inet.tele.dk/friheden/download_dk.html

fridaflip -> Prøv også lige at køre din printers rense program.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 22:02

Piiivvv okay jeg stopper.......lad være med at gøre mig forskrækket Ems....

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 22:04

BlaBlaBla ......printer renseprogram jeg har ikke engang fundet det program Ems talte om for MEGET længe siden......Skal vist ha' en teknikker ud

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 22:06

fridaflip -> Bankelyde ? Så har du ikke monteret skidtet rigtigt. Tjek lige igen om patronen sidder helt hvor den skal og er låst fast.

Idiot... ................................................shhhhhhhhhh Nej !!! ...det sagde jeg IKKE .. dér var de andre 3 !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 22:08

fridaflip -> 'Rens' er som regel en funktionsknap på selve printeren.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 22:14

Jeg opgiver ja undskyld men det er sgu mere kompliceret end jeg kan klare lige nu. Idiot.......tjaa det tror jeg da nok at jeg er, men er du klar over hva' det er for en oldnordisk printer der er tale om?? Funktionsknap min bare rø....

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 22:19

Når du får ro så kig stille og roligt på de forskellige anvisninger. Jeg kender det godt når der kommer mange råd på en gang, så bliver man forvirret.
Lad staklen hvile lidt.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-01-04 22:25

Du hjælper mig i morgen ikk Ems?? please

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 22:31

Du kan bare køre her - jeg tror ikke Tutfis har noget i mod det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 22:39

Her er mit fund af en side idag. Selv Frk.Uro er blevet 'plaget' med den : http://www.rogerdean.com/

Go'-natlæsning og billeder til fordybelse

See you...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-01-04 11:35

hejxa..... nej det er missetat=missekat=kat......

molo du ser vist ikke tegnefilm eller så er det mange år siden du sidst har set den med katten og twety/piphans øh kan ikke huske hvordan det staves lige nu....

i har rigtig hygget jer, må læse det senere hik hik...

frida spg du bare løse som skrevet ALT ER TILLADT så udnyt du bare det.......

av av faldt sgu i går aftes haven er en stor skøjte bane så nu humper jeg rundt.
jeg kan ikke bevæge venstre knæ....

frida det med kæresten kender jeg godt... tror sgu at min nogle gange misfotstår mig med vilje´.. og savner øh kun når han er på arbejde for ellers er han her hos mig hele tiden og kan næsten ikke nå at savne ham for han ringer og sms'er til mig næsten hele tiden når han er på arbejde.....

vil smutte skal humpe rundt og gøre rent

nu jeg lige skal råbe; JUBIIIIII JEG ER BACHELOR NU......selv om en bachelor ikke er noget værd andet et par løntrin og så kan man bruge sin uddannelse i udlandet.... og jeg får mit eksamensbevis på fredag....

så er det bare ØH HVAD SKAL JEG NU??????

trulle rut tutfis

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 15:11

fra Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-04 16:26

tutfis -> Ja ja; Miss Chat ; en fugl der lesper (..og den si'r bussy-dat !!) ...og ..jeg ska' nok fortælle dig, hva' du ska' bruge den B til : SKÅL Ps. Jeg troede du var E ?

Hva' du ska' gøre ??? Gi' ...ØLLER for dælen

Jeg er lige på vippen til at købe en andelslejlighed på Ama'r : 36.3000,00 Kr. Et-værelse's med Alkove, tæt på Sundby Hospital

Kryds fingre; Jeg har allerede skaffet mønten

Savner allerede Ama'r

/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 18:24

kO iv rkysdre ifnrge

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 19:39

Tillykke Tutfis Du ska' nok finde på noget at lave.....
>Molo
Det er da fedt, at den lejlighed ligger tæt på et hospital så er der jo ikke så langt, når du engang imellem skal til udpumpning*LOL*
Hva' med Uro? - forlader du så bare hende?

Frida...(lad være at spørge til min printer - jeg svarer alligevel ikke)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 19:47

Ok - så taler vi ikke om Frida's koloreredeblækvilikkenedpåpapiretmaskine - slet ikke.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 19:53

Æuu det kan jeg slet ikke finde ud af at læse kun noget af det*GG*
Ems forresten. Du skrev længere oppe at du vil fylde vand i badeværelset. Husk lige at tætne døren med noget fugemasse inden - ellers render det sikkert ud

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 20:03

kolorerede = favede
blæk = det der ikke kan komme af fingrene
vil ikke = undlader at
ned på = skrive
papiret = det tynde hvide firkantede hvor der skulle ha' været bogstaver på
maskine = apparatet vi ikke må tale om
Emesen.
Det har jeg gjort, derfor kom det på fingrene da jeg skulle ud.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 20:09

Ems for satan
Kan din kone holde dig ud?? hvis JA - så er hun en stærk kvinde*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 20:20

Snart 40 år - men jeg har været værre.
Mine naboer kan holde mig ud endnu (32 år)
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 20:25

VÆRRE Du må sgu indeholde noget godt Ems - ellers ville både kone og naboer ha' rendt skrigende væk for længst Aiijjj pjat jeg syn's osse du er rar.........

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-01-04 00:24

Måske har emse skudt dem i benene...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-01-04 10:18

øller det bliver på fredag når der er dimifest....

b-E øh skal vi igang med alfabetet igen?????

øg e tja og en ba i pædagogik....

og lave noget ja det skal jeg jo nok, men jeg går med tanke om at starte på en ny uddannelse, kan altid arbejde ved siden af også evt slippe for su systemet. kunne jo altid læse til animator; kan sagtens tegne ingen problemer der, så skal jeg bare lære at programere osv....20år siden jeg har leget med de ting....

<< skudt dem i benen så de ikke kan stikke af eller måske er de døve?

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-01-04 10:25

ang tegnefilm..... nu når du ved så meget molo her i juletiden sendte de en tegnefilm men en fugl som vidst var grøn og en kat som var dum som en dør; katten brugte sig selv som nøddeknækker mens fuglen prøvede at slå ham ihjel for at arve en masse penge....

katten tog nødden i munden og slog sig fx oven i hovedet med en hammer osv osv sådan blev den mere og mere overdravet.... kender du den?

forresten hvad gør du så med uro?

men held og lykke......!

ihhh skal vente 20år på at øh spaden kommer hjem så vi kan få vores netværk op og køre fuldstændig..... laver lige vores eget netværk mellem kærestens og min pc...så han kan shhhh få tæsk i et pc spil... shhhh hvisker det med bank for vi skal egentligt spille sammen men jeg vil heller banke ham...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 11:31

tutfis -> Nul, den film kender jeg ikke. Hvad hører jeg : ..BARE lære at programmere..; jeg har ikke lært alt endnu og jeg har kodet løs siden 1976

Uro kommer da på besøg og visa-versa. Nu må vi lige se, om hun overhovedet overlever min Svenske pølseret iaften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-04 16:04

Det med min kone i snart 40 år..................ren medmenneskelig medlidenhed, for hun opdagede straks, at jeg ikke kunne lave mad.
Mine naboer skylder jeg så mange øller, at de ikke vil flytte før det har været "min omgang" adskillige gange.
Emesen.
Det er spændende, om der bliver kaldt til samling her i weekenden, for det er sådan, at den som kalder til samling også byder på øl. Nu er det bare at vente.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 10:23

hvor har du skaffet alle de point fra. Så er det bare med, at komme med et godt indlæg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 11:01

Nøj... hele 14 !!! Jeg kan næsten ikke få luft. Er der nogen der har et ilt-apparat ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 11:03

emesen -> Nu ved jeg det: Det er fredag og tutfis spiser os af med point istedet for øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 11:06

Molokyle - hvilken computer har du, siden du ikke kan køre NT5

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 11:20

NT5 ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 11:26

NT4
NT5 = Win 2000
NT5.1 = XP
Alle kører på NT kernen (New Technology)
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 11:31

Jeg troede NT stod for Nice Try

Jeg er godt tilfreds med Win98 SE. Så keder jeg mig aldrig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 15:22

emesen -> Hvem har fortalt dig jeg ikke kan køre Windows 2000? Er det noget du getter, da jeg sidder ved en 233Mhz. Waters LAC/E32 Acquisition Server m. 64Mb. RAM, 4 + 4 + 2Gb. HD'ere og 2Gbit hul ud/ind via Intel[R] PRO/100b PCI-kort (TX) ???

Iøvrigt har jeg ikke råd til at købe Windows 2000. Hva' koster det i grunden?

Ps. Jeg arver snart omtalte computer af Frk. Uro, men så bli'r der også stoppet lidt mere RAM i

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 16:07

Det er længe siden jeg købte win 2000 så jeg husker ikke prisen.
Huskede noget om 130mhz men du er jo avanceret 233 og den kan jo køre NT5.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 18:31

[hør] </MOLOKYLE>

>»)){*> >»)){*> >»)){*>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 18:56

>»)){8>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:02

Godt gået eme, den suger jeg til mig i mit ASCII-bibliotek

</HR. FISK>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 19:12

En skrubbe uhmmmmm
PS. alt+312 = to øjne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 19:16

men der mangler et omvendt ? som krog

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:19

Ja, det er altid godt med et par 'flade'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:20

..på krogen altså !!!

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:21

Ps. kan 8 (otte) ikke bare bruges istedet nørd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:25

.^.
>(:::)8>
.vv.

Pigvar ??

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 19:25

Jo da - men jeg ved ikke hvad man kan med sådan et '98 tastatur.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:27

Æh..

.^.
>(:::)8>
´vv´

Gad vide hvordan denne kommer til at se ud? Skide Verdana ! Ku' du ikke bare bruge en alm. systemfont ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:28

Sidste gang..

.^.
>(:::)8>
´vv´

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 19:29

Kuglefisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:30

Bedre, men skulle nok kun have brugt 1 'v' på maven

</KING FISH>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:31

Ligner faktisk mere en suppeskildpadde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:32

.^.
>(:::)8>
´V´

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 19:33

molokyle har du lige fået mail på sp 30890

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:33

Slut med disse gen-mutationer. Det er ikke etisk forsvarligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:38

Passer ikke !!! Har lige tjekket direkte på URL'en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:40

Sidste kommentar :

Citat
Kommentar Fra : fridaflip Dato : 23-01-04 11:33

Jep

Frida.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:44

Ups... var det et spørgsmål emesen? ..husk spørgsmåltegnet : ?

Jeg troede/læste : Du har lige fået fået mail på sp 30890

Sorry...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 19:46

Nej.. ingen emiler derfra siden kl 11.33

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 19:48

Jeg oplever en mail til et ? som står stille - måske når nogen kobler fra eller til.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 19:50

Nå så er det bare min mail-box - måske jeg skulle hoppe over på '98.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 20:02

Velkommen på Kandu.dk emesen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 21:03

emesen -> 2000 : Hva' nu hvis og... er det så HELT sikkert at konvertere de 3 HD'ere til NTFS ???

Der er jo både hjemmeside back-up's, Sjove foto's, Familie film, Lyd (lovlige MP3), Kilde kode til Java, C/C++, MASM osv..

..og hvorfor ikke Windows ME, som Rellom roser i høje toner ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 21:04

Sinilluaritsi ..takuss

Vi ses senest mandag...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 21:08

Jeg ville ikke forsøge at convertere. Men det kører udemærket på Fat 32.
Men NTFS kan da godt læse Fat32 så du kan nøjes med at konvertere styresystemet.
Men win 2000 fylder ca. 3 gange så meget som '98
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-01-04 19:35

HEJSA I ØH FISKETORVET...... HAR ALTSÅ VÆRET TIL DIMISSIIOMSFEST *GG*

DET MED ØLLERNE KLARE I VIDST FINT SELV......

FORHØJERE STILLE OG R..... TIL VI KOMMER OP I DE SJOVE POINTS *GG*

NÅ MEN HOLDER WEEKEND

TUTFIS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 19:47

Fisketorvet siger du..............................men der er ingen sild. [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-04 22:31

Nøeh.. emesen : Jeg holder nu på 98. Microsoft vil jo supporterer den 2 år endnu. Det skulle ellers have været slut d. 01.02.04 !

Fisketorvet ? Hvor vil du også fiske der? I banegraven ? ...eller i Bio-Caféen ?
Ok. Der kommer både polske, norske & svenske sild. De Danske kan man også være uheldig at hive ind dér, men de er som regel ved at blive for gamle

Når kvinder har passeret de 50-60 stykker; kradser de, når de kysser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-01-04 15:05

En ung sag på 50 kunne være lækkert.................

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 15:31

*LOL* hvordan ved Molo mon, at kvinder på 50-60 år kradser Ems synes da ellers at være ganske tilfreds - hvad enten de kradser eller ej*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 16:21

Jeg ved det... : De vil ha' min smækre krop

...Uro er ikke så sikker, ..altså ? sku' hilse...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-01-04 17:19

Molo - du ta'r fejl. De kan godt være lidt kradse - men de kradser ikke, hvis du stryger med hårene.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 10:40

På mandag bliver jeg andelsboligejer på Ama'r
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-04 11:43

Oven i kan så også more dig lidt - efter at have lagt fhotoshop ind ville din "igen" ikke stoppe med ctrl+alt+del ...............................sluk comp
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 13:41

Tak emesen.

Næh... det er en ting

..men du er vel ude af snavset nu?

[hør] Gad vide om man kan lægge siden på nettet med en rutine, der automatisk tilføjer den til klientens Startside?

Nej... det holder jeg mig sgu for god til! 0

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 13:42

Hov... det skulle have været en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-04 16:32

Næe såmænd følger den mig i tykt og tyndt, men jeg har lagt et billede ind af mig selv, så det er til at holde ud at se på.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 16:54

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 17:11

Aha... Det er sådan man gør : http://www.opello.dk/articles.asp?AID=16

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-04 18:58

Gisp...................har jeg nogensinde fortalt dig hvor flot din hjemmeside er,
som den ser ud nu.
En hacker kan så også være en der hacker sig fast på skærmen.

Til alle:::: se her http://www.kandu.dk/dk/spg/31400

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 19:25

emesen -> Fy..! .........du må ikke give mig sådan nogle chock !!!

I (D)HTML kan man ikke 'autostartpage' sin side, men 'porno-folket' sælger script's (..sikkert PHP/ASP + ActiveX) der kan : http://www.scriptsearch.com/JavaScript/Scripts/Windows_and_Frames/
..der er penge i lortet

Næh.. så hellere gemme denne lille udvidede version af; 'igen.html' :

Kode
<html>
<title>Igen og igen..</title>
<body onunload="javascript:window.open('igen.html')">
<div>
<br>
Vil du sættte denne side som Startside ?
<br><br>
Vælg :
<a href="#" onclick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('igen.html');">Ja</a>
eller
<a href="javascript:this.close()">Nej</a>
</div>
</body>
</html>

Den slags er der nemlig spærret for hos udbyderen af min gratis-host : http://members.fortunecity.com/molo4/temp/igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 19:27

UPS : Den slags er der nemlig spærret for hos udbyderen af min gratis-host : http://members.fortunecity.com/molo4/temp/igen.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-01-04 19:40

jamen tillykke

i hygger jer.....

hmm surmuler i disse dag: fik at bl.a, at vide i går at min menisken er røget den gang jeg kørte galt pga en svensker.... hmmmmm nu skal jeg gå og vente på at i tid til scanning... hmmmm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-04 19:52

Ja molokyle - den er mere "artig"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-04 20:06

Kan du godt "gå" og vente med et dårligt knæ, tutfis
Øh undskyld men jeg kunne altså ikke lade være, for du har det sikkert hårdt lige nu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 20:11

Ja tutfis Vi hygger os..

emesen -> Ja, men det eneste der ærgre mig lidt er; jeg ikke kaldte filen 'kandu.html' istedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-01-04 21:17

>Ems
Har du en hjemmeside? hvor - den vil jeg gerne se

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 21:34

Jae.. JEG ved at Eyvind har sagt at emesen har været ude at lege med : http://www.hirsenet.dk/ ..men man ved aldrig med ham

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-04 21:51

Det er ikke mig som egentlig står for vores hjemmeside, men en af damenaboerne. Jeg er mest med på den tekniske side (den er sløj og trænger til at blive til noget mere)
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-04 10:19

Så må du sandelig hellere hanke op i både dig selv og damen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-01-04 11:08

jepper kan vente i 20år eller mere *gg*

hva sker der noget spændene her inde på kandu eller går jeg ikke glip af noget?

trulle rut

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-04 11:24

Ork ja.. tutfis : fridaflip har sagt 'farvel' til kandu.dk : http://kandu.dk/dk/spg/31420
Hvordan hun end har båret sig ad

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-01-04 17:25

Nej Molo.....det er jo som du ved helt umuligt at sige farvel til Kandu
troede vel bare, at jeg kunne provokere lidt - og sætte lidt "pis"i kog*LOL*
meeen de/dem som plejer at være på banen med "Du ska' ikke tro du er noget"
har enten været på ferie, eller ignoreret Frida helt bevidst I Wonder Why

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 17:30

Agent Provocateur

Jeg har lige modtaget overdragelses dokumenterne på min andel.

38.964,00 bobs and then.. It's mine ALL mine

</KOMMENDE ANDELSBOLIGEJER>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-01-04 17:33

Aiijjj Hvornår skal du så flytte??

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-01-04 17:35

Øhh 38.964,00 - har du røvet en bank?

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 17:45

fridaflip -> 1 af 2 : Enten yder kommunen tilskud via :

Citat
§ 81. Kommunen kan yde hjælp til rimeligt begrundede enkeltudgifter til en person, som har været ude for ændringer i sine forhold, hvis den pågældendes egen afholdelse af udgifterne i afgørende grad vil vanskeliggøre den pågældendes og familiens muligheder for at klare sig selv i fremtiden. Hjælpen kan normalt kun ydes, hvis udgiften er opstået som følge af behov, der ikke har kunnet forudses. Kommunen kan dog efter en konkret vurdering undtagelsesvis yde hjælp til en udgift, der har kunnet forudses, hvis afholdelsen af udgiften er af helt afgørende betydning for den pågældendes eller familiens livsførelse.

403. Hvad der forstås ved -rimeligt begrundede enkeltudgifter-, vil afhænge af en konkret vurdering i det enkelte tilfælde..

Undtagelse

404. Kommunen kan efter en konkret vurdering undtagelsesvis yde hjælp til enlige eller familier til rimeligt begrundede enkeltudgifter, der har kunnet forudses, hvis afholdelsen er af helt afgørende betydning for ansøgerens eller familiens livsførelse.

Tilbagebetaling af boligindskud

405. Hvis kommunen yder hjælp efter § 81 til betaling af boligindskud, eller hvad der KAN SIDESTILLES hermed, skal modtageren tilbagebetale hjælpen efter § 92, stk. 1, 2. pkt. Spørgsmålet om tilbagebetaling er nærmere omtalt i afsnit 12.1.2.

..eller også kender du udmærket det dér rim med at pumpe cykler..

Jeg overtager den fra d.1-2-04 og skal som der står i papirene betale : Snarest muligt
Denne formulering har de valgt da det kun er 10 dage siden vi fik oplyst at andelen var til salg og besked om hvem på ventelisten der fik den, først kom sent mandag i denne uge.

..og det blev altså lille mig. Jeg kan næsten ikke få armene ned igen. Det er ligesom at have baberet sig under armene med en skægtrimmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 17:50

Som ram2 har gjort mig opmærksom på : ..nu må jeg snart ind og rette mine profil-data

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-01-04 17:56

Det er sgu da allerede her i weekenden du så ska' flytte....Husk nu at tage alle dine tomme flasker med. De er gode til bl.a. stearinlys
Og prøv så lige at føre den der skægtrimmer op til ansigtet når altså armene engang kommer ned igen.....

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-01-04 18:01

Ja jeg kan se der i din profil står, at du er hjemløs. Den holder jo ikke længere måske er du endda blevet gift - og har fået børn siden du sidst redigerede i den

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 18:20

fridaflip -> Er det noget jeg hader er det racisme...., negre, bøsser, kvinder og børn

Den bli'r først redigeret igen, når jeg står med nøglen i hånden.

Der er forøvrigt stofanet til 91,25 kr. pr. mdr.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 18:24

..så jeg har tænkt på at købe en http://www.cray.com/ og slutte den til nokalnettet

..men så skal der nok pumpes rigtigt meget ..og hårdt

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 18:27

nokal ??? Nyt ord. Hvad betyder det?

lokalnettet var det jeg mente.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 29-01-04 20:00

SÅ GODT AT FRIDA SAGDE FARVEL..........
MEN HAVDE IKKE TID TIL DET OG REGNEDE IKKE MED AT HUN VILLE GØRE ALVOR AF DET.....
HUN ELSKER JO MINE LANGE RODET INDLÆG *GG*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-01-04 20:03

Så er det godt!!! Jeg var sgu da væk i 8 timer....som lovet

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 30-01-04 11:21

ja ja ja frida...klap lige pelsen! *gg*

hmm er det nu jeg skal love at holde mig væk hele weekenden.....
ej vil intet love men har sikkert ikke tid til at tjekke ind...........

GO WEEKEND....... puha skal ud og hjælpe kæresten med at købe møbler i dag *gg*
han kan altid få en vasker med alt den sne her ligger inden den smelter.....

så i må ha' en RIGTIG GO WEEKEND

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 14:17

Tak tutfis

..og det bliver det : SLADDERSPALTEN åbnes mandag kl. 11.00

Nå men.. , jeg kom jo til, i mit overmod, at love Uro : Slap af; opvasken klarer jeg !!! [FEDTERØV]
Eftersom hun har lovet at fodre mig af med : Flæskedej mæ Kartoffelse år Rø'kål.. må jeg hellere være 'flink' at holde ord

</TEQUILA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 14:20

Læser man ovenstående op, højt. Lyder det næsten rytmisk; som en sang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 14:22

Hm... synes nok Uro's cigaret smagte mærkeligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 15:52

Nu er det efterhånden længe siden vi har hørt fra dig tutfis. Er der STADIG 84 point i vente ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-02-04 10:27

JA JA JEG HAR BARE IKKE TID TIL AT SIDDE HER FORTIDEN......

JEG HAR ALT FOR MEGET AT TÆNKE PÅ.......;KNÆ,SCANNING,A-KASSE EVT ARBEJDE/SYGMELDELSE OSV OSV OSV

MEN KIGGER DA IND ENGANG I MELLEM

TUTFIS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-04 11:23

134 ..nu går det da helt amok

Hai tutfis.
Så vil jeg da ønske dig go' bedring mht. knæet.

Iaften får jeg mit andelsbevis og nøgler, om alt går vel, og så får jeg også rigeligt at se til det kommende stykke tid.
Når det kommer til håndperkerarbejde vil jeg dog tro, jeg kan slå emesen med flere længder. Det kan godt være det ikke bli'r helt lige, men det går i hvert faldt hurtigt, så der også bliver tid til kandu.dk En dag til afdækning og udspartling, samt maling af loft. En dag til slibe/male vægge og opryning. Finito expresso

Når jeg så har købt seng, køleskab, koge ø og combiovn, må vi hvad der er tilbage på kistebunden til 'nyt' brugt maskinel.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-04 11:25

Tutfis - nu hvor du er i gang med scanning, så kan du bruge et OCR program - det kan også læse recepter.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-04 11:29

MORAKKER.......................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-04 11:40

emesen -> [hør] Hvis du hører om noget brugt maskinel til salg ude i byen har jeg en ca. 2.500-3.000 kr. at gøre godt med. Jeg har scanner, printer, tastatur, højttalere, mus og skærm.

Jeg har da aldrig akket min mor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-02-04 12:46

JA JA *GG*

DER ER LANGE TID TIL DEN 13MAJ HVOR JEG HAR FÅET TID PÅ HILLERØD.....

SÅ HVAD SKAL JEG LAVE I MELLEMTIDEN HMM BLIVER SINDSYG AF IKKE AT LAVE NOGET MEN LIDT SVÆRT AT FÅ ET ARBEJDE HVIS JEG EVT SKAL OPERERES OG JEG KAN IKKE ARBEJDE FULD TID MED MINDRE JEG VILI SMADRE MIG SELV FULDSTÆNDIGT LIGE NU.......

HMM OG KAN IKKE LEVE FOR DET A-KASSEN ELLER KOMMUNEN VIL GIVE MIG...... JEG ER JO KUN 23! SÅ DE MENER AT MAN BARE KAN LEVE FOR CA 3400 UDBETALT TIL AT LEVE FOR REGNINGER OSV...... NÅÅÅÅ JO KAN JO SIGE MIN LEJLIGHED OP MEN HVOR SKAL JEG SÅ BO........?!

OK NOK BROK NU *SS*

HEY ER DET IKKE FEDT MOLO AT HA SIT EGET?

EMESEN VÆR SØD VED MOLO DRENGEN....... OG DOG *GG*

TUTFIS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-04 15:50

184 ...the sky is the limit !!!

turfis -> Begejstringen vil ingen ende tage

Du skal ikke opfordre emesen til at være mere sød ! Så kunne vi bruge ham som aspartam i sodavand

emesen -> En flink kandu.dk bruger har givet mig et tip om billigt udstyr ved at sende mig en emil. Jeg skal ringe på mandag, så nu ser vi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-04 16:18

Jeg køber ikke og hører derfor ikke om comp til salg.
Jeg bruger "bambuscomp" og tilsætter små bambusskud en gang i mellem.
Det meste af mit udstyr har jeg fået/tigget/vundet(Kandu)
Men du er stadig velkommen til at få en compaq 233
Emesen.
Molokyle - din stavning mangler lidt finpudsning.
Det hedder mo-rak-ker. "mo" er en inveterende

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-04 16:25

Hov, den røg afsted, netop som jeg skulle lave en stavekontrol.
>>
Det hedder mo-rak-ker.
"mo" er en inverterende forstavelse.
"rak-ker" er en afslappet Raki-drikkende person.
Altså: Morakker er en ikke afslappet og ikke Raki-drikkende person
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-04 16:57

Jamen du skrev : Mor - akker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-04 16:58

..savner nu stadig mango !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-04 10:40

Sad imorges og læste mit andelsbevis og kom i tanke om, jeg vist hellere måtte gå ind at rette min profil idag

Det vil jeg så gøre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-04 16:30

>>(Fra Sundby på Ama'r)<<........husk smøger når du passerer grænsen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-04 17:13

..ellers ta'r jeg bare en pibe tobak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-04 17:19

Go' idé - for nu får piben jo en anden lyd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 19:21
Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-02-04 17:08

HEY EMESEN....

TAKKER

GOTTER RUN, SKAL UNDER DYNEN ER SYG....SÅ VI SES SIKKERT NÅR JEG ER BLEVET RASK....

DET ER EN VIRUS SOM HAR SAT SIG PÅ BALANCEN....SÅ HAR DET SOM EN STIV SVENSKER PÅ RULLESKØJTER.....

HMM FUGLEN OG MISSETATEN HEDDER ALTSÅ TWEETY OG SYLVESTER....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 21:26

Puha... må hellere ty til skriftestolen her.

2 dage ? Male ? ..ingen kommentarer.

Altså; min ven 'Skøtten' har via sine beskedne overtalelsesevner lokket mig ud i et Sigma project vdr. TOTAL renovering af min andel. Ikke engang bagsiden af mine køkkenskuffer forbigår hans falkeblik, hans professionelle stolthed, sandpapir, vådrumsmaling og min tegnedreng + ølbeholdning.

Tidshorizont for denne lettere 'make-over' er.....???????

...eeeiiiiii; hvor er det bare opperen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 23:44

Tutfis - du må ha' en rigtig god bedring.
Molokyle/malekule - måske bliver du færdig før mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 00:00

emesen -> Dét tror jeg på. Jeg SKAL være færdig til indflytning senest 28.2.04

tutfis -> Hold nu sengen til du kan stå op igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-02-04 09:36

Aiiijj stakkels Tutfis er sengeliggende - hvor træls
Nå Hr. Emesen...jeg vile ikke spørge tidligere, men fortæl mig lige, hvorfor du i franksp's tråd skriver frid@flip.dj......øhh specielt dj? det er da ikke en "dum jyde" -vel?? -
ja for jeg er altså stadig i Kbh...

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-04 11:07

Danmark/Jylland

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 12:44

Frk.Uro er også stadig i København. Hun er 'syg'. Jeg er derfor sygeplejer med ansvar for medicineringen. Cacaomælk og Aldi Whiskey

Ps. Uro er også gået i eksil her på Wester Bronx. Oprindeligt stammer hun fra Nord-Als, men som jeg siger :

Selvom man er jyde, kan man da godt være et meget godt menneske.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-02-04 13:01

Hold da kæft er det rigtigt Ems? - Danmark/Jylland
Hi hi.....det var Ram som troede det var en dum jyde - Gad vide hvorfor?

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-04 13:30

Der findes ikke nogen dumme Jyder.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-04 13:31

Kun kloge Københavnere.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-02-04 13:32

heyson heyson....

takker for hilserne

helt i sengen kan jeg ikke holde mig......... det er sgu for kedeligt.... skal også ha puteren tændt for at høre musik osv så....
desuden travlt med at hjælpe med at finde møbler til min kærestes leglighed og prøve at få styr på mine aftaler, akasse, læge, begravelse osv osv osv... selv når man er syg så kan man ikke slappe af...

det med dj havde jeg altså også læst og jeg undrede mig...... men ok forklaringen kom her......

frida hvad fanden laver du i kbh om man må ha lov at spg?

så bliver molo nok færdig før emesen...

smider altså lige nogle pointe ud for har sgu så mange ledige points ej kun lige over 2800

hm hvor stiller man spg om mobil regninger ang fejl og ens rettigheder; jura ik, men mon ikke flere kigger under mobil?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 14:08

Molokyle har idag forfærdelig ondt i 'pjækketarmen'. Mon jeg er blevet smittet af nogen?
[hør] Jeg har jo holdt hus hos Uro inat og hun er jo også 'syg'

Hvis jeg holder tempoet fra idag fremover, så bliver jeg sgu aldrig færdig med 'Domus Molo', men får

</PROFESSOR PJÆK>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 14:11

484 !!! tutfis må være MEGET syg

112 hurtigt. En eller anden....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-02-04 14:22

HMMMM 112......*GG*

DELER BARE LIDT UD ELLER NOGET.....

PJÆKKER DU MOLE? ALTSÅ FY FY!

TUTFIS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 14:40

6 point til loftet. Det lakker mod enden, som man siger, hvis nogen hælder fernis ned ad ryggen på en

Ja jeg pjækker. Renoveringen af 'Domus Molo' var planmæssigt indstillet idag, da jeg skulle på en masse kedelige kotorer. Lige pludselig var kl. 13 og så kunne jeg ikke nå det alligevel ...altså :

Det var ikke min skyld. Det var de andre tre der....

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 16-02-04 15:34

>Tutfis
Tjae hva' jeg laver i Kbh?? Det har jeg sgu osse spurgt mig selv om...Faktisk var det meningen jeg skulle besøge min søster, men jeg nåede aldrig længere end ud til Ram Ja jeg skulle jo lige hente de to poser skumbananer, som han havde lovet mig (hjemmelavede selvfølgelig)....
Jamen jeg siger dig - han er sgu da ikke til at komme fra igen....så her er jeg altså endnu.
Håber jeg har logget på den rigtige profil.....ellers må I lige bære over med mig.....

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-02-04 15:37

>Tutfis

Sig mig er du ude på at sprænge banken?...497 point til den heldige i denne tråd

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-02-04 15:40

Hov det er jo kun 494 point...så er der altså lang vej endnu til den store kasse

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-02-04 15:40

Selvom denne tråd åbenbart ikke vil dø, vil det klæde den at blive lukket trullerutfis... den er lææænge om at åbne!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 15:44

Ja, hvem andre end fridaflip ville rejse land og rige rundt for at inkassere to poser hjemmelavede skumbananer ?

Ps. ..skulle dét forbudte ske?.., så skal jeg edderperkemig ikke slæbe rundt på noget nag eller bære rundt på noget idag. Dét er alt for tungt arbejde, når man er pjækkesyg ..og jeg jo også Uro at se til.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-02-04 15:44

Øhh Skingur - der står da ingen steder, at man skal ÅBNE tråden...eller gør der?

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-02-04 15:47

narj, men den er nemmere at læse så.....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-02-04 15:52

> Molo

Naah jeg rejser sgu ikke land og rige rundt for to poser skumbananer -
men når jeg nu alligevel havde et ærinde her i staden, ser jeg da ingen
grund til at lade chancen gå min næse forbi -vel... de er jo trods alt hjemmelavet

> Skingur
Det er da rigtigt...meeen det er nu stadig Tutfis, der bestemmer hvornår den skal lukkes

Frida...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-04 16:04

Det bliver lækkert med alle disse påæng, mon ikke man kan fedte sig til dem 'stakkels tutfis'. Det gør ikke noget at du hæver til 500 og så kan jeg lokke Emesen til at åbne så du nogle af dine rare påæng tilbage 'håber du snart bliver rask'
Ærbødigste hilsner
Eyvind.
PS. tutfis - du behøver da ikke at lukke for min skyld, for jeg bruger gerne mindst en ½ time til at åbne spørgsmålet.

PSS. (Man ved jo godt hvordan piger skal smøres )

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 01:06

>Frida.

Hold nu op med det bavl med den søster #¤#Hende ville du jo slet ikke besøge - Du havde jo ikke andet end bananer i hovedet, eller hwa???

At du synes jeg var svær at komme fra, er da ingen skam... Du kunne jo ikke nå nøglen til håndjernene

Men næste gang, så vil jeg prøve at lade dig gå lidt løs, for at se om du render nogen steder (så er det osse nemmere at bade dig)

Ram

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 17-02-04 01:29

Mor er gået seng, så nu må jeg godt få Påængnene... ..næ ?

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-04 01:35

Skumbadenaner ram2 & fridaflip? Sig mig hva' har I lavet i Week-enden (...med tryk på enden )

ram2 -> Den med '..næste gang..'; virker hver gang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 01:41

>Ram
BAVL??.... det er sgu da ikke bavl
Drop du bare håndjernene*GG*....jeg render sgu ingen steder

>Molo
Jeg siger ikke noget....Ram modsiger mig sikkert bare*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-04 01:44

FF -> *LOL* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-04 09:39

Nul pjæk idag. Nu kører jeg ud på Ama'r og leger håndperker. Der skal vaskes badeværelsefliser ned for nu er der malet færdig derude. Regner med at blive færdig med paneler og vindueslysning inde i stuen idag og gangen bli'r grundet m. hvid. Mangler så blot alkoven ...og hele køkkenet. Suk.

Ha' en go' dag...

</MALERKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-04 11:43

Var det ikke en idé med nye fliser over det hele - bare af med de gamle og på med de nye, vupti så er det færdigt.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 16:51

Aiijjj Ems for pokker.....Hold nu op med dit pjat Du af alle ved da hvor svært det er med sådanne fliser*GG* du ved sgu da kun hvordan man smører damer - men det er sikkert fordi
du kommer fra Smørum Gik det for øvrigt godt med pigegarden??*LOL*

Frida....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-04 21:30

Nej det gik ikke så godt, for hende tamburmajoren ville hele tiden holde takten, og det kunne malerkule ikke finde ud af. Så vi blev sendt hjem igen.
Det er ikke mig, som fedter for damerne - men Eyvind.

PS. Nu har vi fundet ud af hvilket mønster fliser skal lægges efter.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 23:23

Hihi Ems du er bare sød

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 08:56

Og fuldkommen utilregnelig

Frida...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-02-04 10:24

det med at fedte kommer man ingen steder med....*gg*

og ja det er vel ved at være lukke tid.... jep den er lang tråden men det tager ingen tid at hente den her hos mig eller hos min bedre halv del.....

frida.... hmmm *ss*

hmmm skumbananer og her bliver man kun fristet med chokolade skildpadder.....tror jeg vil brokke mig lidt!

ok molo så det er derfor.... øh nu hvor du skal flytte, hvor er det så man skal ramle ind i dig hvis man skal finde dig en dag hvor du hopper i byen......*ggg* så du kan undgå at ha rotter i munden og de grimme piger- *gg*

skal nok være sød nu.....

hygge

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-02-04 12:49

så lukker og slukker jeg den altså.......... ved nemlig ikke hvor meget tid jeg har til at komme på de næste par dage/uger...

marst bliver sjov....kun tid til at lege på nettet... de har nemlig lige ringet vi springer den scanning over (13 maj) også bliver jeg istedet for opereret den 11/3 så en hel mdr hvor man ikke må lave noget andet end at humpe rundt....

hmmm hvem skal ha de points det er sgu svært med det må blive ved en lille "lodtrækning" og frida og hendes skumbananer vandt.........øv bøv nøjse med chokolade skildpadder...

ja ja rodet indlæg og tja stavepladen er også blevet væk....

hygge

tutfis

Godkendelse af svar
Fra : tutfis

Dato : 18-02-04 12:52

Tak for svaret fridaflip.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 14:56

Mange tak Tutfis måske kan jeg arrangere en pose af
de hjemmelavede skumbananer til dig en dag...
Held og lykke med alverdens ting....knæ, kæreste osv

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 18:26

Løftet er holdt - du få 50p tilbage.
Eyvind må ha' mistet sit tag i fedteriets kunst, eller måske overdrevet for meget.
Nå jeg må hel're smutte - tamburmajoren har fri i dag, så jeg slipper for at holde nogen takt.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-02-04 18:59

emesen hvis du havde lokket med skumbananer så var det rigligt fedteri

takker frida

tutfis

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-04 17:32

Jeg syntes der er så stille - er tråden helt lukket.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-02-04 14:09

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE ANDRE SYNES AT DEN ER SÅ LAAAAANG AT HENTE