/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Jobsøging Hvor..
Fra : mariusn
Vist : 1622 gange
100 point
Dato : 20-01-04 12:08

Er ved at være ferdig med min udanelse i fra Kbh Universitet i Datalogi (5år)
Hvilke jobsøgings databaser og lignende bør en registrere sig i? (er det nogle der det faktisk er muligt at få tilbud om jobs?)

Andre tips og hint mottas :-*)

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 20-01-04 12:12

Jeg vil godt anbefale:
www.ofir.dk
Vi har her i huset brugt dem til at rekrutere medarbejdere, og resultatet er ganske godt.
Held og lykke.

mvh
jms

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 20-01-04 12:34

prøv hos www.stepstone.dk, dækker hele Europa.
mvh
ukt

Kommentar
Fra : bogelund

Dato : 20-01-04 13:50

Der er mange gode job annoncer på www.jobfinder.dk (mest ingeniør- og andre tekniske jobs).
www.monster.dk og www.monster.com har bl.a. mange jobs i udlandet.

Held og lykke med jobsøgningen!

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 20-01-04 17:07

Prøv hos
www.jobindex.dk har er det muligt at få tilsendt mail med interessante jobs
www.jobnet.af.dk er AF's søgedatabase, hvor interesserede firmaer kan henvende sig personligt til dig
www.jobzonen.dk er absolut også en mulighed

held og lykke

sidal

Godkendelse af svar
Fra : mariusn

Dato : 21-01-04 13:17

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-01-04 14:09

selv tak

mvh
jms