/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Søgemaskiner etc.
Fra : moltov
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 20-01-04 10:28

Hejsa

Jeg har et problem. Der er nogen der siger, at de har fundet noget på nettet om det firma jeg er ansat. Derfor vil jeg meget gerne finde det. Jeg har forsøgt med google.com og jubii.dk uden resultater. Så mit spørgsmål er:

Hvilke søgemaskiner vil I anbefale?

(Dem der kommer med den søgemaskine, hvor jeg finder det jeg mangler, for pointen)

På forhånd tak
Moltov

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 60 point
Dato : 20-01-04 10:48

http://vivisimo.com/

er en meget "stærk" søgemaskine.

Men det er jo ikke helt ligegyldigt hvordan man søger om man bruger "" eller + - landekoder osv. osv.
Så alt efter hvilke informationer du ved/vil vide om firmaet skal der tages højde for det i din søgestring.

Kommentar
Fra : legind

Dato : 20-01-04 10:51

hvilket firma søger du???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 11:00

Denne søgemaskine er meget 'stærk' : http://metacrawler.com/

Er du sikker på at dem der har udviklet siden er opmærksom på de oplysninger der findes på : http://www.metamaten.dk/ ???

..eller er der ikke store chancer for at siden er optaget hos div. søgemaskiner. Iøvrigt kan der gå op til et år før en side bliver optaget i et søgeindex.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 20-01-04 11:42

Tjaaaa, thulin var den første med det jeg søgte. Tak for hjælpen.

Moltov

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 20-01-04 11:43

Tak for svaret thulin.