/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
formularer i outlook 2000
Fra : abelspendabel
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 20-01-04 09:27

Vil meget gerne i gang med at udforme formularer i outlook 2000, helt præcist mener jeg at jeg gerne vil lave min egen skabelon til mine emails da jeg ofte har brug for at udsende et "nyhedsbrev" Derfor er det vigtigt at man kan "layout'e" sin email. Dette ved jeg kan lade sig gøre i outlook 2000 men kan ikke lige komme igang.
Findes der guider til dette eller færdige skabeloner på nettet, ellers sidder der en oulook haj herinde...

Har meget brug for hjælp. Det er skal køre gennem egen exchange server, hvis den oplysning kan bruges til noget.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 20-01-04 11:22

Lav dine egne e-mail med billeder / logoer som du synes passer til dine opgaver i word. Gem dissse i en mappe. Gå i outlook, stå i eks. mine genveje, sig: filer.ny<mappe opret evt. en ny mappe her, som hedder std. mail. Åbn din mappe hvor du har gemt dine word filer, tilpas vinduer så du har begge, træk dine word filer over i std. mail.
Dette er den letteste måde.
Du vil herefter bare kunne klikke på de flotte filer som du har lavet, som ligge i mine genveje/std.mail og du anvender nu word som editor i dine mail.
Problemer? Spørg bare igen.

mvh
jms

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 20-01-04 12:45

Jeg skal have lave en skabelon som laves under formularer i outlook - det er den viden jeg ønsker nogen kan bidrage med

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 20-01-04 12:46

Kik her:http://www.slipstick.com/dev/forms.htm der finder du:Designing Microsoft Outlook Forms

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 20-01-04 18:11

Jeg tror, hvis du lave den formularer som du snakke om i Word - og så marker alt og kopi dem - bagefter kan du åbne Outlook - klik på Ny - i e-mail klik på Rediger -Sæt ind
MVH

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 21-01-04 09:43

Problemet er at vi sender i rtf format og klipper man ind fra word og der f.eks. er bokse med link i til hjemmeside (faktisk eksempel) ja så hopper de og danser i emailen, det hele bliver skæv trukket. Jeg kunne sagtens sende mine mails i html format, men det tillader virksomhedspolitiken ikke. Derfor sender vi i rtf for at nå den laveste fællesnævner.