/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Messenger
Fra : fredag
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 20-01-04 08:22

Jeg har en ældre version af messenger på min maskine. Har så installeret en nyere version.. De 2 konflikter en gang imellem. Hvordan afinstalleres den gamle version eller er det ikke måden at gøre det på ???

Kommentar
Fra : resten

Dato : 20-01-04 08:24

Skriv dette i kør eller kopier sætningen ind og din gamle version bliver fjernet.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 20-01-04 08:28

Du kan også bare gå ind i tilføj/fjern programmer, men det skal jeg self. ikke bestemme

Start =>> Indstillinger =>> Kontrol panel =>> Tilføj/Fjern programmer ... Find det gamle msn og fjern det.

/Zerg

Kommentar
Fra : resten

Dato : 20-01-04 08:30

Zerg911-> Prøv selv at find din egen version under tilføj/fjern....

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 20-01-04 08:33

øhh af msn? intet problem..
den kalder sig "MSN Messenger 6.1"

hva da ?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 20-01-04 08:33

øhh af msn? intet problem..
den kalder sig "MSN Messenger 6.1"

hva da ?

Kommentar
Fra : resten

Dato : 20-01-04 08:38

Ja og her snakker vi om den gamle version som han ville have fjernet 4,7 og dem gemmer sig ikke i tilføj/fjern

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 20-01-04 08:40

Så slet den fra regedit ... bare søg efter MSN 4.7

Kommentar
Fra : Dammm

Dato : 20-01-04 13:28

Messenger 4.7 er integreret i mange operativ systemer som er den gamle version
mit råd til dig er at du la den være på din computer da den ik fylder noget videre og så bare slår den fra så den ik starter op af sig selv når du starter din pc

start den gamle msn op gå ind i Funktioner og vælg Instilninger

tryk på Instilninger og fjern fule benet i det øverste punkt : kør dette program når vindows starter

genstart så computeren og du har ikke problemer med din messenger mere