/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
program til deling af fil
Fra : worg
Vist : 500 gange
150 point
Dato : 20-01-04 05:13

hey, jeg har en koncert som jeg har liggende som en fil. Jeg vil gerne dele den således at den bliver delt ved hvert nummer. Hvilket program kan man bruge til dette...... eller i det hele taget hvordan gør man det?

Jeg har både en mp3 fil som skal deles samt en Windows Media Audio fil som skal deles.........

Og hvad hvis det er video klip som jeg vil dele eller sætte sammen..... er det også muligt.

hmm... det var vidst lidt mange spørgsmål, men håber nogle kan hjælpe..... for jeg er ikke ligefrem god til sådan noget.

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 20-01-04 05:51

styresystem?

Accepteret svar
Fra : 2243

Modtaget 160 point
Dato : 20-01-04 06:06

Du kan søge på google efter mp3 split og wma split.
Jeg gør dog det af jeg konvertere filerne til wau, og derefter splitter dem i en wau-editor, min erfaring af mange fil splittere, deler filerne upassende steder.

Med hensyn til video, har du hvis det er xp vi snakker op, her kan du bruge movie maker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 11:19
Godkendelse af svar
Fra : worg

Dato : 25-01-04 17:24

Tak for svaret 2243.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 25-01-04 17:28

velbekommen

2243 / claus