/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slow Opstart Xp Sp1
Fra : Dk_TwEeTeR
Vist : 240 gange
100 point
Dato : 20-01-04 02:53

Heysa

Har et problem på min main comp..

Når jeg skal starte win laver den der streg tingest den kører max 5 gange så når den kommer til "velkommen" arbejder den fra hdd i 2 sek cirka hvorefter den står og virkelig bare står og glor i cirka 10 sec så arbejder den lidt igen.. derefter kommer skrivebordet og det kører...

jeg er ved at blive sindsyg af det...

har prøvet forskellige drivere til alt..
sætte min hdd over i en anden og skifte gfx ram tage alle mine drev fra på nær denne hdd.. og formateret og defragmateret..

har stort ikke nogle programmer inde da jeg ville se om det var der fejlen lå.. men tror jeg ikk det er... plz help if you can ;)

alt er velkommende... sf kun inde for "rammerne"
/ TwEeTeR

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-04 08:38

Skriv msconfig i kør og tryk på fanebladet start nor kassen kommer op her kan du fjerne flueben i det du ikke ønsker med i opstart Mvh Sune

Kommentar
Fra : Dk_TwEeTeR

Dato : 20-01-04 15:40

heh har prøvet det fordi du har sagt det før men ellers tark ;)

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 20-01-04 23:26

Hej.

Long shot:
Du siger ikke noget om hvor stor din puter er.
kunne det tænkes at den er for lille til at tække winXP.
(vær opmærksom på at mindste kravene er langt under det der kræves for at kører windows optimalt)

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Dk_TwEeTeR

Dato : 20-01-04 23:52

---> KooL

Ja okay min fejl

2500+ @ 2,315 Ghz
1024 MB DDr 2700 Samsung 6n/s
160 Gb Seagate 7 (Win) 120 GB Seagate 5
Soltek Nforce 2 brade :D

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 20-01-04 23:54

Nice1 ;D

Mvh KoL