/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explorer, findes der bedre?
Fra : Olle_hansen
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 19-01-04 18:27

Hej

De fleste bruger vel Microsofts Internet Explorer til at surfe, gå på nettet på... Men findes der noget bedre?

Vil meget gerne høre kommentare og henvisninger til andre programmer...

På forhånd tak

Olle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-04 18:31

Der findes utrolig mange Browsere på markedet (gratis)
Prøv at søg på din søgemaskine - der kommer masser frem - ellers
http://www.download.dk/
http://www.freefiles.dk/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-01-04 18:32

>Nu venter vi bare på Sunovitch< han kender en

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-04 18:34

BjarneD......................
Prøv at gå i seneste 25
Prøv at kigge i spørgsmålet før dette
OK

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-01-04 18:42

>>refi mener du at det skal være kedeligt? Vor herre bevar mig vel, jeg har set det indlæg og hvis det skal tages alvorligt så må det handle om at man ikke vildleder en spørger eller gør som så mange gør: Skriver det samme som et tidligere indlæg og gør det så lidt "klogere", eller gør som før nævnte herre og skriver prøv Google!, egentlig gør du jo det samme som mig. Ikke seriøst nok refi

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 19-01-04 18:42

Jeg har hørt meget godt om browseren opera, den kan downloades http://www.opera.com/download/

Held og lykke....

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 19-01-04 18:56

Takker

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-04 19:00

Jeg er enig med TariLiex i, at Opera er en god browser, og jeg bruger
den selv - ved siden af Internet Explorer.

Endnu bedre skulle browseren Mozilla Firebird imidlertid være.
Dén har jeg godtnok ikke selv afprøvet, men den får lutter lovord
med på vejen fra sine brugere alle steder.
Fx her: http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=182

Desværre er der gået lidt kage i siden, så man er nødt til at scrolle vandret.
Men indholdet er der ikke noget i vejen med.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-01-04 19:03

Og her kan du læse lidt mere om Mozilla Firebird:
http://www.spywarefri.dk/artikler.htm
(Scroll lidt ned på siden).

Kommentar
Fra : Nighthawkjunior

Dato : 19-01-04 19:59

http://www.avantbrowser.com/ er også et godt valg...

men ellers som skrevet mozilla firebird...

www.mozilla.org/

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 19-01-04 20:14

Jeg holder på avantbrowseren.

Den ligger sig oven på Explore. og så syntes jeg godt om den da. jeg syntes at det er nemt at åbne nye vindue. og hvis din maskine går ned, kan du genoprette forbindelse til de sider du var på, før den gik ned.. et andet plus er popup stopperen, (jeg ved godt at den ikke virker 100 % men det taget meget)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-01-04 21:24

Jeg vil bare lige sige, at jeg efter at have læst ovenstående tip har downloadet Avant Browseren

Den er F...... i orden

Tak for det buch78

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-04 22:17

Ja Bjarne Avant er den defenetivt bedste syns jeg med indbygget popupstopper og en masse andre ting så ed den hurtigere og pænere og lavet af en Nordmand Støt Norge Mvh Sune

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 19-01-04 22:45

Jeg bruger altid Mozilla til at browse rundt på nettet.
Hvis jeg skal se på sider hvor der ofte er Popups bruger Opera.
Explorer bruger jeg KUN hvis der er en skod side der ikke er lavet til at kunne bruges af andre browsere

Mozilla er hlet klart at anbefale.
Jeg har prøvekørt dem alle i lang tid.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-04 22:48

Avant klarer alle sider *ss* MVH SUne

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 19-01-04 22:49

Hmmm avantbrowseren lyder som noget man skal se nærmere på. Den har jeg ikke prøvet endnu.

Der kommer ALDRIG popups med Opera.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-01-04 22:53

Der kommer heller ikke pop-ups med Mozilla Firebird, som ikke er
identisk med den "ordinære" Mozilla.

Men Olle, nu har du fået nogle forslag, og jeg vil da foreslå,
at du egenhændigt afprøver de nævnte browsere, inden du
bestemmer dig.

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-01-04 13:52

Jeg holder på at Relloms forslag med Mozilla Firebird. Du får ikke noget bedre idag. Den er langt hurtigere end Avant.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 22-01-04 17:08

Mozilla Styrer for vildt.
www.mozilla.org

Godkendelse af svar
Fra : Olle_hansen

Dato : 25-01-04 20:10

Tak for svaret Rellom.