/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win 2000 fryser efter opdateringt til ex~
Fra : hassel
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 19-01-04 17:43

Jeg håber dette er det rigtige forum, da jeg nu har brugt ca. en time på disse sider for at finde en løsning.
Jeg kører win 2000 og office 2000prof. alt har vikret perfekt men ved at opdatere min explore til 6.0 er maskinen begyndt at fryse - musen kan flyttes men alt er dødt jeg skal reboote for at komme videre.

Håber at nogen kan give et til til hvordan fa.... jeg igen bliver godt kørende.

På forhånd tak fro din hjælp

Spejder hilsen fra en fustreret leder

Hassel

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-04 17:47

Har du hentet alle opgraderinger til win 2000
sp1, sp2, sp3, sp4,
Ellers er det dette der er problemet.
Hent dem på www.microsoft.com

mvh
jms

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-01-04 17:48

Der har nok været noget galt inden opdateringen, som har fået det til at gå helt galt.
Prøv at køre en reparationsinstallation fra din Windows 2000 cd-rom.

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 19-01-04 17:49

jeg vil prøve at spørge din net udbyder= hotline
de har nok en løsning

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 19-01-04 17:49

jeg vil prøve at spørge din net udbyder= hotline
de har nok en løsning

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-01-04 17:49

>>jms Du har uden tvivl ret, men ha skal nok have skidtet til at køre rimeligt først og når den gør det vil jeg forslå Windows Update.
hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-01-04 17:52

>>>badhabit Det kalder jeg badhabit. De fleste jeg kender der har prøvet det får en sludder for en sladder hvis supporteren overhovedet vil diskutere andet end opkoblingsproblemer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-04 18:09

kør en systemgendannelse fra før indstallationet af IE6 og gå så ind på winudate og se om de har nogle opdateringer du mangler og prøv så igen.
Manse9933

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-01-04 18:19

>>Hej Manse Win 2000 har lige den svaghed at den ikke har systemgendannelse på samme måde som XP så hvis man ikke selv har lavet bu. så må man køre med standardværktøjerne.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-04 18:28

Det har du selvfølig ret i,jeg går ud fra han har et systemgendannelses punkt
på sin pc.
Manse9933

Kommentar
Fra : Nighthawkjunior

Dato : 19-01-04 19:46

Hvis du ikke har opdateret til service pack 4, ville det nok være en god ide og gøre dette.
Du kan hente Service pack 4 her : http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

En server der er noget hurtigere end hvis du skule hente det på microsoft, og der kan du
også finde internet explorer servicepack 1.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-04 22:47

Har det hjulpet ?? Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 23:12

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ?? Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : hassel

Dato : 09-02-04 15:40

Tak for svaret jmsgruppen.
Jeg havde foretaget opdateringer, men ikke alle - jeg havde også prøvet at køre en rep. fra CD, men uden held. En samlet opdatering af alle pakker var løsningen for nu spiller skidtet godt igen.

TAK!

Hassel