/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
refi / tip
Fra : gamle61
Vist : 250 gange
50 point
Dato : 19-01-04 14:54

"SÅDAN SKAL DET (IKKE) VÆRE" har du skrevet så pænt til os . og nu er det at jeg er i tvivl , er det alle spørgsmål , eller bare dem der ikke er besvaret
grunden til at jeg spørger er at de spørgsmål jeg har stillet kunne jeg ske at få brug for igen (dårlig husker )og de ligger dejligt nemt hvor de er , men er de i vejen vil jeg da også gerne printe dem ud og så glemme hvor de nu ligger , sådan er det jo man lægger til side , men hvadfor en side
m.v.h. - gamle61

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 19-01-04 15:00

Hey :)
Du har stadig adgang til dine besvarrede spørsmål.
de ligger hygligt under "Din historie"
så luk du endelig dine spørgsmål du gamle ;)

Mvh KoL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-04 15:01

OK
Du kan da sagtens acceptere et af svarene uden problemer. Dit spørgsmål forsvinder ikke af den grund.
Det eneste der sker er at en eller anden får point og vi andre kan se at det hjælper at svare.
Som sagt bliver spørgsmålet stående, kun alle kommentarer og svar bliver skjult og har nogen interesse i dit spørgsmål betaler de gladeligt 20 point får at se svaret.
Så klø bare på.
Du får sikkert en masse tak.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-01-04 15:02

Er det den evige diskussion om lukning af spørgsmål, du vil tage op, gamle?

Der vil nok altid være nogen, der syns, at man skal lukke igen samme dag, hvis man har fået et par svar...
Og så er der os gamle, der godt kan lide at få et lille pip fra et lidt ældre spørgsmål en gang imellem.
Vi er bare forskellige, og vi kan da heldigvis gøre som det passer os hver især bedst, -indenfor kandus regler... Så lad dig bare ikke presse...

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 19-01-04 15:07

refi ????
jeg ligner stadig dem her ovenfor , må jeg få det på jydsk
skal alle mine besvarede spørgsmål fjernes fra historik fordi de ligger i vejen , har kun besvarede
m.v.h. - gamle61

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-04 15:08

Hallo Birgitta.
Lad nu være med at komme med sådant et surt opstød.
Det kan da godt være du er ligeglad men der er rigtig mange der ikke er.
Hvis du er en af dem der aldrig lukker dine spørgsmål så får du nok heller aldrig nogen svar.
Messenger er udmærket hvis man bare vil sende dumme bemærkninger til hinanden.
I øvrigt var der ingen der havde inviteret dig......

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-01-04 15:08

Så længe du ikke har lukket spørgsmålet har du mulighed for at hæve pointsummen og dermed lokke nye svar frem. Men jo dyrere spørgsmål du laver, jo mere usandsynligt er det, at forbipasserende lidt nysgerrige vil betale for at kikke med, --og måske komme med indlæg. Personligt betaler jeg ikke ret gerne 20-50 dask for at kikke på et besvaret spørgsmål... Så skal det da være helt ovenud interessant.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-04 15:10

Nej selvfølgelig skal du ikke slette din historik.
Hvis alle dine spørgsmål er besvaret (lukket) så behøver vi slet ikke denne debat.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-01-04 15:12

Hej refi!! Vi har så sandelig lov til at være forskellige og indrette os efter vores egne behov.
Jeg lukker de spørgsmål, som jeg synes har givet et rimeligt svar, -når jeg syns, det er i orden.

HAR,HAR,HAR. Tror du, refi, at det kræver i n v i t a t i o n at deltage i et spørgsmål???

Men du er da velkommen til at bruge Messenger... hvad det så er for noget??

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 19-01-04 15:12

Birgitta
har ingen ubesvarede spørgsmål - oven i købet fået gode svar på alle
kan bare ikke finde ud af om de ligger i vejen i min historik,
har ladet dem ligge for at de kunne hjælpe mig en anden gang , ikke for at genere nogen
m.v.h. - gamle61

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 19-01-04 15:15

Tak for svaret refi.
godt og klart og på jydsk - alt ok
kan du have en god dag .
m.v.h. - gamle61

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 19-01-04 15:15

ohh gamle.

det er ikke det der er prob.
Det omhandler om folk giver point og lukke derers spørgsmål.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 19-01-04 15:16

Heh - jeg er godt nok langsom :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-04 15:18

gamle61
Det er helt som det skal være.
Du skal ikke slette noget.
Jeg talte kun om ubesvarede spørgmål.

Birgitta
Nej det "kræver" ikke invitation, blot alm. høflighed at deltage i andres debat. (læs spørgsmål)
Messenger er det du bruger Kandu til i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-01-04 15:20

Vaffe "alle spørgsmål", Gamle?? Såvidt jeg kan se, har du kun stillet et før???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-04 15:20

Takker og lukker. Over and Out.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-04 15:25

Ordkløver Birgitta
Find et andet sted at lege.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 19-01-04 15:26

Birgitta
puds brillerne og kig i min "historik"
m.v.h. - gamle61