/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
soldaterkammerater
Fra : jomo
Vist : 650 gange
200 point
Dato : 19-01-04 12:40

jeg mangler et par soldaterkammerater ,helt tilbage fra 1954.jeg har kun adr ,fra den tid .ivan sørensen adr ,skovvejen 79 århus. og bent heinrik nielsen ,adr porsevej 8 ålborg. vi var sammen på varde kaserne

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-01-04 12:52

PÅ Jubii er der en sektion der hedder gamle venner, der kan du måske være heldig at finde dem, der er forskellige kategorier man kan søge under, bl.a. skole og bolig og den slags ting, det kan jo være de har været inde og oprette sig.

Kommentar
Fra : legind

Dato : 19-01-04 13:05

Sørensen, Ivan, slagteridisponent

Gyldenløvesgade 6, 2. tv, 8200 Århus N Tlf:
Fax:
Mob:

Sørensen, Ivan

Silkeborgvej 172, 1. mf, 8000 Århus C Tlf:
Fax:
Mob:

Sørensen, Ivan Bjerregård

P P Ørums Gade 28, 3. tv, 8000 Århus C Tlf:
Fax:
Mob:

Sørensen, Ivan Schøttler

Rudolph Wulffs Gade 24, 5., 8000 Århus C Tlf:
Fax:
Mob:

måske en af dem her ????

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 19-01-04 13:15

jeg glemte at opgive mit soldater nr 217337

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 200 point
Dato : 19-01-04 16:54

Du kan prøve denne side.
http://www.gamle-venner.dk/

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 25-01-04 14:29

tak til teiljeg fandt ikke noget på nogen af svarende men tak for forsøget jeg syntes teil gav mig noget ,som jeg kan bruge senere så ham vil jeg give point .mvh jomo

Godkendelse af svar
Fra : jomo

Dato : 03-05-04 17:20

Tak for svaret Teil.