/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
VIRUS Downloader.ms
Fra : bibsamie
Vist : 293 gange
50 point
Dato : 19-01-04 12:30

Ifølge mit Norton antivirus proff. edition 2003 har jeg en virus der hedder Downloader.ms som den ikke kan fjerne den ligger i en fil der hedder wvxsft.ddl hvad er grunden til at den ikke kan fjernes, og hvad gør den.

mvh
Per

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-01-04 12:34

slå din systemgendannelse fra og tag et online scan med f.eks housecall : http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

ellers tager vi skrappere midler i brug

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-04 12:34
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-04 12:35

Samtidig arlet... SKÅL

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-01-04 12:36

Så kan spørgeren ikke være i tvivl om hvad der skal gøres*S*

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-01-04 12:37

du arlet

fortæl lige hvordan jeg slår systemgendannelsen fra

mvh
per

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-01-04 12:41
Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-01-04 13:13

Fshry.exe downloader.mschashe repair failed

det er den besked jeg får efter scanning. øhhh hva så

per

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 19-01-04 14:50

Norton antivirus kan Quarantine (sætte i karentæne, så den ikke kan gøre skade) filen, så kan den ses i Reports og i Quarantined reports, her kan du vælge at reparere, eller slette.
Højest sandsynlig skal filen ikke bruges til noget, andet end inficere. Den skal ikke bruges i Windows Xp, da jeg har søgt min comp. igennem, og der findes den ikke. Men jeg kan ikke udelukke at filen wvxsft.ddl skal bruges af et program du har installeret, men da det ikke er forsvarlig at bruge filen wvxsft.ddl, (da den er inficeret), kan du ligeså godt fjerne den.
Hvis du ikke kan få Norton til at Quarantine filen, kan du selv søge efter den, omdøbe den (så kan den ikke gøre skade) eller fjerne den.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 19-01-04 17:41

Tak for svaret pallebhansen.