/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til srhansen
Fra : Per.Frederiksen
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 19-01-04 02:10

Tak for din deltagelse på spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/28565.

mvh. Per

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-04 21:47

Ahh, Per det havde du ikke behøvet jeg har mange i forvejen
Du får en freebie, hvis du mener der er noget jeg kan hjælpe dig med en anden gang

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 21-03-04 00:37

Tak for svaret srhansen. Jeg så lige at dette spørgsmål ikke var blevet lukket. Det er det nu.

Har haft alt for meget andet at se til i nogen måneder, men nu er det ved at stilne af igen - håber jeg.