/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD-Koder...
Fra : andreas15
Vist : 660 gange
150 point
Dato : 18-01-04 18:30

Hej...

Jeg skal bruge et freeware program, der ophæver regionskoderne,
når jeg skal se Kode 1 film, på mit DVD-drev.

Mvh. Andreas

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 18-01-04 18:43

Hejsa, prøv at spge efter DVD Genie, det virker 100%..

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 18-01-04 18:44
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 150 point
Dato : 18-01-04 21:19
Godkendelse af svar
Fra : andreas15

Dato : 18-01-04 22:21

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : andreas15

Dato : 22-01-04 21:16

Hej Igen, Hvordan fjerner jeg låsen på selve drevet?

Mvh. Andreas

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-01-04 21:32

Ja der er jo nogle værktøjer (software) på en underside af mit sidste link, her er det:
http://www.dvdrhelp.com/tools?section=25#25
Se også i venstre hjørne der står DVD-HACK.
Men da du ikke skriver, hvad det er for DVD- maskine du har er det jo lidt svært, du burde have købt dig en regionsfri maskine.
Men det bedste er jo at gå til producentens hjemmeside, det kan være han har en flash (lille program der ændrer maskinens egenskaber), måske findes der en der gør den regionsfri.
Men ellers opret et nyt spørgsmål, der foreks. siger: Hvordan fjerner jeg min regionskode på en fghgjjklk 4300 DVD afspiller, så er der størrer mulighed for at en bruger har lige den, og den bedste måde.
PS. Nogle maskiner skal skilles ad, og der skal loddes en ledning på.
VH Palle Hansen