/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
aktivering af scripts
Fra : laurenzio
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 26-03-02 21:17

Hej,
Jeg har rendt panden mod muren mht aktivering af scipts på min hjemmeside.
Jeg har downloaded en gratis counter samt gæstebog til hjemmesiden (lavet i Frontpage)
flg. kopieret og "paste" til siden derefter oploaded dem, blot for at finde hele html koden på siden, altså vel og mærket uden brugbar counter og gæstebog.
Hvad har jeg gjort galt her?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh
Laurenzio

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-02 05:58

Indsæt >avanceret>HTML
Det er den sti du skal bruge når du vil indsætte en html kode på din hjemmeside. Du kan ikke bare indsætte html-kode på siden, så viser den kun koden. Altså flyt curseren dertil hvor du vil indsætte koden og gør det så ved hjælp af den sti jeg har angivet foroven. Iøvrigt så virker en tæller mange gange først når den er oploaded. Bruger du FrontPage skal du også lige være sikker på at din udbyder støtter FrontPage Extention. Håber det lykkes.

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-03-02 09:41

Du kan evt. bruge en gæstebog fra Zip.dk. Den er dansk og nem at sætte op på en hjemmeside lavet i FrontPage. Jeg bruger den selv. Adressen er http://www.zip.dk

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-03-02 13:20

Tak for points Laurenzio. Håber du er kommet videre med dit projekt.