/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kikkertsigte
Fra : PeptoBizmo
Vist : 953 gange
500 point
Dato : 18-01-04 16:23

Jeg har lige købt et Nikko Stirling Gold Crown Tactical 3-12x50 til min hw90. Og da jeg skulle skyde det ind viser det sig at det kan man ikke. Det kan ikke stilles nok til venstre og op til mit gevær. Er det bare tilbage til forhandleren eller er der noget andet man kan gøre.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-01-04 17:10

Hvis kikkerten er monteret af leverandøren er det hans problem.
Har du selv monteret den??? for så er der flere muligheder for fejl
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 18-01-04 17:15

Jeg har selv monteret den oppe ved forhandleren.

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 510 point
Dato : 18-01-04 17:22

Se først efter om du har fået anbragt klemskruerne i samme side på både forreste og bagerste slæde.
Kontroller om rillerne på ophængene går rigtig ind i hakkene på slæderne.
Hvis disse 2 ting er i orden må det enten være slæderne der er forkert monteret eller kikkerten der er fejl på.

dabj

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 18-01-04 17:26

Klemskruerne kan sidder rigtigt fordi det en one piece mount.
Så jeg skal vist lige en tur op til forhandleren imorgen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-01-04 17:30

Okay, ja så er det bare op og reklamere.
Knæk og bræk
Dabj

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 19-01-04 16:17

Har du "skudt"/stillet den ind optisk ?
Ellers kan det være forklaringen på at den ikke kan rykkes nok.

Mvh Pauli

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 19-01-04 21:46

Jeg har værep oppe ved forhandleren idag, og de kunne heller ikke. Så prøvede vi med en kikekrt hvor røret kun var 1# i stedet for 30 milimeter. Så kunne jeg få en original diana montage der osse kunne justeres. Det virkede heller ikke. Så satte vi en endnu mindre kikkert på af et andet fabrikat. Så virkede det næsten. Men de beholdt den, og så ville bøssemageren få den til at virke 100% til imorgen. Yehaa. Så nu får jeg en lille 4-12x40 jaguar kikkert på.

Godkendelse af svar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 26-01-04 16:39

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : Dennisq

Dato : 22-03-04 21:37

Nåh du, PeptoBizmo.
Har du fået det til at virke med den nye kikkert eller virker det heller ikke ?

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 25-03-04 17:42

Det virker fint med den nye kikkert.