/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
HJÆLP!!!! KANDU
Fra : refi
Vist : 409 gange
10 point
Dato : 18-01-04 12:19

Uha tråden var vist oppe og vende igår. Da havde jeg intet problem.
Men nu er det der.
KAN IKKE LOGGE UD AF KANDU.....
Er der flere med dette problem.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-04 12:21

prøver

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-04 12:22

Logget af som Emesen
Logget på som Eyvind.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 18-01-04 12:22

ja

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-04 12:23

Hvis du logger dig på et spørgmål fra din mail og du har sat fluebenet ved login kan det være umuligt at logge ud. Luk dit mailprogram. Luk dit browservindue med kandu.dk. Åben et nyt vindue. Gå til http://www.kandu.dk . Nu kan du logge ud!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-04 12:24

Igen logget på som Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-01-04 12:25

funktioner --> internetinstillinger --> fanebladet generelt ---> knappen instillinger ---> vis filer ---> find filen NAVN@kandu[1].txt (hvor du udskifter NAVN med den bruger du har logget på computeren med)

hvis du ikke gider at lede efter NAVN@kandu[1].txt kan du evt. slette alle filer

funktioner --> internetinstillinger --> fanebladet generelt ---> slet filer

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 18-01-04 12:27

Er det mit spørgsmål du mener?? Hvor jeg bliver smidt af hele tiden???
Det er åbenbart holdt op. Hvorfor aner jeg ikke. Jeg har ikke ændret på den pc, som jeg anvender på kandu.
Så jeg vil lukke mit spørgsmål.

jms.
NB. Nåehh så er du på kandu i døgndrift

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 12:28

molekyle..
Nej den går ikke.
Har haft hele maskinen slukket. Alle programmer lukket.
Jeg kan stadig ikke logge ud.
Korrekt jeg af og til logger går ind via mail men da er jeg allerede logget ind.
I går (og tidligere) har jeg Kandu åben 3-4-5 gange så jeg ikke behøver at gå væk fra et spørgsmål, men blot kan surfe mellem de åbne programmer.
Det har hele tiden virket fint men ak nu kommer jeg slet ikke ud.
Tilsyneladende er der flere med problemet.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-01-04 12:29

NAVN@kandu[1].txt er den cookie som indeholder oplysninger omkring login, og vil derfor hjælpe på login-problemer

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-04 12:32

I min test er adgangen via mail-genvej.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 12:33

jmsgruppen....
Ja det var dit spørgsmål jeg hentydede til.
Og nej jeg er ikke på hele døgnet, men har siddet det meste af natten og rodet med andre ting, og mellen kl 3 og kl 5 var Kandu helt umulig. Kunne hverken det ene eller det andet. Og det var kun Kandu.
Fik konstant beskeden "fejl på siden kontakt Kandu.dk"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-04 12:47

I din browsers menulinie vælger du : Funktioner->Internetindstillinger..->Slet Cookies.

Voila..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 12:53

uffe29
molokyle
Den med cookies går ikke, den må have gemt noget andet et eller andet sted.
Prøver lige at "bryde ned igen" og rense alle cookies inden jeg lukker andre programmer op igen.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 18-01-04 12:56

slet Cookies virkede her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 13:25

Alletiders uffe29
men men men ikke her. Maskine brudt ned - genstartet - renset men alt er stadig det samme.
Kan der have "skjult" sig en anden mappe med cookies ?
Prøver lige en søgning..

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 20 point
Dato : 18-01-04 13:41

Hej Refi

Jeg har haft de samme problemer som dig i en periode, men jeg gjorde ikke noget ved det for jeg fik 20 point om dagen alligevel

Hvis du logger på fra en anden pc, burde du være logget ud på din egne....så måske du kan få det til at virke på den måde

// Toupie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 13:44

Prøver toupie.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 14:01

Det virker...........................
Lukkede Kandu og loggede ind på en anden komputer.
Der kunne jeg godt logge ud.
Retur til denne maskene og VOILA - jeg var logget ud.
Men hvad f.. har der været galt?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-01-04 14:01

Jeg logger da hverken ud eller ind, er jeg mon så på hele tiden? Hvad er problemet? Jeg troede, at det Skulle være sådan...

Og jeg vil da ikke risikere at forsøge at logge mig ud nu, -for hvad nu hvis jeg ikke kan komme ind igen? jeg bliver sikkert spurgt om en eller anden kode, ikk'. Og den har jeg da aldrig brugt og kanikke huske... øøøøh

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-01-04 14:03

Refi

Det var da godt det virkede, men hvorfor kan jeg ikke fortælle dig...........sikkert en fejl på Kandu

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 14:08

Tak for svaret Toupie.
AK JA KAN DU eller kan vi.
Tak for svarene alle.
De var egentlig rigtige allesammen, men en skal jo vinde i lotteriet, og dette virkede (hvorfor vides ikke)