/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
online harddisk til mobil
Fra : nipmads
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 18-01-04 11:12

Hejsa.

Jeg har netop anskaffet ny mobil, og vil gerne 'opgraderer' den med nye temaer, ringetoner, baggrunds billeder etc.
Men jeg er dog ikke alt for glad for at bruge 12 kr for en ringetone, og hvad de ellers kan koste.

Så jeg kunne godt tænke mig at spørge om der findes en online harddisk, som man eks. kan få adgang til via wap (eks. man kan uploade et logo, ringetone etc. ) Og så hente med en wap opsætning.

Og hvis dette er muligt.... hvor kan man så downloade ringetoner etc gratis? jeg har prøvet ringetoner.org etc... men der er de jo ikke gratis..

håber nogen kan hjælpe mig!

mvh
Nipmads

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-04 11:15
Kommentar
Fra : pinkyprincess4life

Dato : 18-01-04 12:21

prøv at gå ind på http://www.tagtag.com

pinky

Accepteret svar
Fra : themighty

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-04 11:36

prøv www.eaid.com der fra oploader du til mobilen og kan så downloade med en fungerende wap opsætning....
mvh

themighty

Godkendelse af svar
Fra : nipmads

Dato : 04-02-04 12:29

Tak for svaret themighty. Har dog også anskaffet mig en bluetooth dongle, går det en smule hurtigere.. Men der er flere der har benyttet sig af tippet, i min venne kreds, og jeg selv har også prøvet