/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Publisher 2000
Fra : enebaer3
Vist : 419 gange
200 point
Dato : 18-01-04 02:13

Hejsa.
Jeg har brugt Publisher igenem nogle år uden problemer, men nu har jeg et problem med at gemme og vise siderne som web sider.
Jeg har 53 sider men kun de 34 sider vises som web, der kommer et vindue frem som fortæller følgende:
De nødvændige filer til understøttelse af det valgte sprog, findes ikke på computeren.?
Det valgte sprog er vesteuropeisk.
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem?
Tak til alle der gør Kandu spændende.
Hilsen enebaer3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 02:33

Har du haft filen ovre på en anden maskine og der redigeret i den?

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 18-01-04 13:52

Hej refi.
Nej det har jeg ikke.
Alt er lavet på min dell demension 8200 med win.xp prof. + office 2000 prof.

hilsen enebaer3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 14:15

Publisher nægter nemlig at gemme sider hvor du bruger skrifttyper eller andet som ikke findes på DIN komputer.
Er der andre ting du har "lånt" ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-04 14:54

Hvis du har Office 2000 pro, så har du også FrontPages og efter et lille stykke tid arbejder du lige så godt i FP som Pub, da de ligner hinanden lidt. Jeg har selv brugt og bruger pub til mange ting, men til html sider bruger jeg FP. da Pub er lidt finnurligt til html sider.
Emesen.
Jeg ved godt, at det ikke hjælper på alle dine sider nu.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-04 16:46

prøv>start>kontrolpanel>internationale og sprog indstillinger>avanceret>gå op i højre side af dialogboksen og klik på ? og peg så på boksen konverteringsoversigter for tegn tabeller og læs den info der fremkommer.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-04 16:51

samme dialog boks>sprog sæt flueben i de to bokse der er der, vis du skal indstallere asiatiske sprog og hav din win cd parat.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-04 16:53

benyt dig af ? i toppen af dialogboksen for informationer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-04 16:55

klik på ? og peg så på boksen og klik