/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Power dvd contra Nero vision
Fra : nilsen
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 18-01-04 00:28

gd
Etter ripping av en dvd film kører jeg en liten test med de to ovennevnte programmer.
Det viser seg at Nero Vision ikke kan vise undertekstende, mens dette ikke er noen problem med Power dvd.
Videre er det ikke mulig i Nero Vision at fjerne skinnet under visning av filmen (noen som kenner en måde, slik at skærmen kun viser filmen?). Spørsmålet er videre, ved brænding av filmen med Nero vil så undertekstene komme med??. Jeg har rippet filmen med 2 forskellige prgr. dvd shrink og dvd decrypter, de gir begge samme resultat som nevnt ovenfor, men gir det noen forskel når man brænder?.
mvh Nilsen

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-04 01:04

Hej Nilsen

Jeg kender ikke Nero vision, men jeg kender PowerDVD og den syntes jeg rigtig godt om, hvorfor vil du bruge nero vision ?
Til dit andet spørgsmål om brænding har brændingen ikke noget at gøre med fremviserens evne til at vise filmen. Altså hvis en fremviser kan vise noget som en anden fremviser ikke kan, så er det fremviseren det er galt med og ikke brændingen.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 18-01-04 07:29

gd srhansen
Hvis du indstallerer Nero pakken (det hele), er det Nero Vision som overtar styringen, altå når du markerer en rippet fil starter denne avspilleren. Skal jeg bruge PowerDvd må jeg først starte denne for deretter finde filen og starte filmavspillingen. Skinnet er næsten helt ligt, men Nero kan altså ikke fjernes, kun flyttes rundt på skærmen.
Nilsen

Godkendelse af svar
Fra : nilsen

Dato : 03-02-04 19:38

Tak for svaret srhansen.
Jeg hadde håpet på noe bedre rettledning, men ingen andre har svar på dette, så poengene går til deg.
Tks anyway.
Nilsen