/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Nyt design - giv jeres vurdering
Fra : joker
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 18-01-04 00:01

Hejsa

Jeg har fået designet nye hjemmesider. Vil i se på den og giv jeres vurderingen og eventuelt gode forslag.

www.BefriMinMobil.dk og www.FreeMyMobile.com

Med venlig hilsen

Kim Christensen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-01-04 00:09

Godt farvevalg.

Det eneste jeg kan komme med af forslag er at du skal forsøge at undgå scrolling på siden
jeg kører en opløsning der hedder 1024 X 768 og jeg kan ikke have hele siden på skærmen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 00:13

Det ser da glimrende ud, men tør du virkelig give folk en sådan garanti?
Layout er super et yderst roligt og varmt billede.

Kommentar
Fra : moderjord

Dato : 18-01-04 00:29

Ingen kritik fra mig.
Syntes bare det ser prof ud.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 18-01-04 00:32

glimrende
Troværdigt udseende, og som moderjord siger så ser det prof ud.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 18-01-04 01:21

Ser ok ud. men bør der være et link på forsiden til forsiden,måske skulle linket helt fjernes eller gives en anden farve.
mvh Valentin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-04 10:05

Nydelig. Ellers intet at udsætte herfra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-01-04 10:48

Dejligt lyst og let overskueligt og ikke så "kompliceret" - alka

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 19-01-04 19:52

Flot layout må jeg sige. Nemt og overskueligt uden alt for meget tingeltangel.

Lige et par smårettelser:

Du skulle måske ændre "other" til "andre", når det nu står i den danske version:
Nokia 70 DKK / 10 EUR / 10 USD
Siemens 100 DKK / 13,20 EUR / 15 USD
Motorola 100 DKK / 13,20 EUR / 15 USD
Other 100 DKK / 13,20 EUR / 15 USD

Det samme her. Der står "and" i stedet for "og":
Du kan betale med følgende kreditkort: Dankort, Visa Dankort, Eurocard/MasterCard, Visa, Visa Electron and JCB.

En lille stavefejl - der mangler et n i "abonnementet".
"Husk på at telefonen er DIN - du kan gøre med den hvad du vil - dér hvor du er forpligtet overfor teleselskabet er med hensyn til abonementet."

Der er heller ikke lige stor linieafstand på faq-siden.

Under "Fortrydelsesret" mangler der et "k" i "ekskl"

Det er også forskelligt om du skriver "mail" eller "e-mail", og "mail" er jo med postvæsenet.

Under "garanti" står der: "fabrikations fejl" - det er i ét ord. Samme gælder "undersøgelse gebyr", som desuden mangler et "s" mellem ordene.

Under "Ansvar" står der: "Alle ordre vil blive gennemført..." der mangler et "r" på "ordre". Der står også "natur katastrofer", som også er ét ord.

Det var så lige, hvad jeg faldt over. Håber ikke du synes jeg er for hård, men det er jo rart at få rettet kosmetiske skønhedsfejl, når nu siden er så pæn. -Og dét er den

Hilsen Rosekamp

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 02-02-04 19:05

tjaaa din menu og andre billeder er for lav en opløsning de står meget sløret ville se pænt ud hvis de stod knivskapt!!! og ja de kommer til at fylde lidt mere!!! men hvad fanden der er vel heller ikke nogen tilbage der kører med K56 modem!!! *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 19:34

..som bokke31 : Fyr lidt båndbredde af på dine billeder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 02-02-04 20:01

Hvis du nu gemmer billedet af telefonen og kæderne på en transparant baggrund, så ville man vel kunne se omridset af den telefon du bruger som baggrund (ligesom man kan i dine tekstbokse). Det ville også gøre en del.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:21

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>