/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Billeder fra 6 dages krigen
Fra : beotry
Vist : 740 gange
40 point
Dato : 17-01-04 18:41

Jeg ved ikke om jeg er inde under det rigtig emne men jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle henvende mig. Nå men jeg er ved at skrive en opgave om 6 dages krigen og dertil skal jeg bruge nogle billeder. Jeg kan dog ikke finde nogle ordentlige.... har i nogle gode råd ??? Jeg har prøvet at søge med google.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-04 19:00
Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 19:14

Hej :)
6 dages krigen hed oxo Oktober-krigen (mener jeg)
så det var måsle oxo en søgemulighed.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-04 20:29

Jeg ved ikke om du kan bruge dette http://www.netby.dk/Oest/Krebsegade/historie/side11.htm
det er jo ikke til at vide, hvad du selv har fundet.

mvh ans

Kommentar
Fra : beotry

Dato : 18-01-04 11:15

6 dages krigen hed også Juni krigen... oktober krigen kom først senere. Ellers tak for hjælpen. De billeder der er i de link er allerede nogle jeg har lignende af i forvejen. Men jeg prøver bare at lede videre

Kommentar
Fra : hertzum

Dato : 18-01-04 13:00

Du kan eventuelt også finde informationer i en bog af Brigadegeneral S. L. A. Marshal - Lynkrigen i Mellemøsten. Udgivet på Samlerens Forlag i 1967. Bogen er oversat af Mogens Boisen.
I den er der billeder af 15 krigsfotografer og en særlig reportage fra United Press International og Magnum Photos, Inc.
Gof jagt.

Godkendelse af svar
Fra : beotry

Dato : 21-03-04 11:02

Tak for svaret molokyle.