/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
EasyCleaner spørgsmål
Fra : lras
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 17-01-04 18:16

Er der nogen der har erfaring med EasyCleaner og evt. kan fortælle mighvad det er for underlige files den finder i tusindvis. Hver gang jeg kører den finder den flere tusinde files af denne type:
WINDOWSUPDATE\13733.bkf. Jeg kender ikke folderen WindowsUpdate og jeg kan heller ikke finde nogle filer af typen bkf.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-01-04 18:20

bkf filer bruges foreksempel til at lagre sikkerhedskopier

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-01-04 18:56

Slet dem i EC
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=BKF
det er ikke system filer.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-01-04 18:57

vis du ikke selv har lavet en backup af dine data

Kommentar
Fra : rencohrt

Dato : 17-01-04 19:27

Easy cleaner er et strålende vederlagsfrit program. der gør, hvad det lover uden garantier, derfor skal man være forsigtig, men jeg kvier mig ved at tro, at der kan ske noget alvorligt, når man blot følger nogle elementære forsigtighedsregler. Bruger man samtidig RAM Booster " Speed IT UP" kan hurtigheden af computerfunktioner øges. Programmet er også vederlagsfrit, og jeg er godt tilfreds blandt andet fordi Easy Cleaner oversigten er god og på dansk.
Den har fjernet rester af programmer, som jeg troede, jeg havde fjernet for længe siden.

Kommentar
Fra : rencohrt

Dato : 17-01-04 19:30

Iøvrigt overdriver spørgeren groft, men jeg har personlig været oppe på 38 rester fjernede

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 17-01-04 20:40

Hos mig fjernede Easy Cleaner alt hvad der var af bearbejdede billeder

Kommentar
Fra : lras

Dato : 18-01-04 01:20

rencohrt,
jeg overdriver ikke. Jeg har lige kørt en clean og der var mere end 4000 af disse bkf filer, jeg kørte en cleanup tidligere og slettede hvad der var dengang.
Men hvorfor kan jeg ikke finde folderen C:\Programmer\WINDOWSUPDATE.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-04 01:32

C:\Programmer\WindowsUpdate er en skjult fil.
Prøv kontrolpanel - Mappeindstillinger - Vis - sæt markering i vis skjulte mapper og filer

Kommentar
Fra : lras

Dato : 19-01-04 17:37

OK, nu har jeg fundet folderen, jeg går ud fra at det er Windows Update funktionen der laver alle disse sikkerheds kopier.

Godkendelse af svar
Fra : lras

Dato : 19-01-04 17:38

Tak for svaret BjarneD.