/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
udskiftning af pærer i instrumentpanel P~
Fra : ditovito
Vist : 1627 gange
20 point
Dato : 17-01-04 15:49

Jeg har en Passat årg. 99, hvor der mangler lys i panelet for varmeregulering samt knappen til recirkulation. Er der mon en, som kan forklare på en forståelig måde, hvordan jeg selv kan sætte nye pærer i. Jeg har tjekket, at det ikke er en sikring der er sprunget.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-01-04 15:57

jeg ville forslå du gå på bibloteket og låner værkstedshåndbogen for din vw passat 99
der er tegninger og billeder samt forklaring
mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : seatlars

Modtaget 20 point
Dato : 18-01-04 00:49

Træk blæserkontakten ud med fingrene, så kan du komme til pæren (1 stk.) med en
spidstang (forsigtig).
Mvh
Lars

Godkendelse af svar
Fra : ditovito

Dato : 18-01-04 14:26

Tak for svaret seatlars.