/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Vinterdepression
Fra : bibsamie
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 17-01-04 14:39

Hvem har en forklaring på vinterdepression, hvorfor, hvornår, og lignende svar

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 210 point
Dato : 17-01-04 14:42

Vinterdepressioner kommer som regel af mangel på det lys og de vitaminer solen afgiver, når der kommer sollys, som vi jo har rigeligt af i sommerperioden...

Du kan læse mere ved at lave en google-søgning på ordet "vinterdepression"...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-01-04 14:43

Er det et computerspil???

Hvis ikke, så prøv at stille spørgsmålet under f. eks. "Andet helbred".

Men det kan da være, at det er et computerspil, hvad ved jeg???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-04 14:43

Stærke B-vitaminer ! Du undgår svingende morgenhumør og har det bedre gennem vinterdagene.

Hvorfor? Tjae.. det virker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-04 14:45
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-01-04 14:45

Mærrrkligt! jeg har lige svaret på spørgsmålet under "computerspil..." OOooog nu er jeg pludselig i "andet helbred" Mystisk...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-04 14:52

Birgitta -> Underlige mystifystiske ting sker hér

Nu ved jeg heller ik' hvor jeg er ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 15:08

lol Molokyle :D
btw - h_blunck har ret :) eller rettere :'(

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-04 15:18

KooL -> Nu er det vel altså op til bibsamie at afgøre hvilken kommentar der kunne bruges ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 15:21

jow, det må man jo sige.
Jeg ville bare have sagt det samme som h_blunck - men var alt ALT for langsom

Kommentar
Fra : bogelund

Dato : 17-01-04 15:59

Jeg vil også bare sige det samme som ham der sagde noget lige før

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 16:39

jaja - bare tvær det i mit fjæs :D lol :)

Det hele kom sig af at jeg MÅTTE lige grine af molokyles kommentar ""Nu ved jeg heller ik' hvor jeg er ?"
men syntes det ville være tamt overfor bibsamie, ikke lige at kommentere spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 17-01-04 17:47

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-04 17:51

Jeg mente det nu godt nok.

</MOLOKYLE>