/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
sletning af account på www.urulive.com
Fra : joniaya
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 17-01-04 14:14

Hej med jer.

jeg har forgæves i et stykke tid forsøgt at få slettet min account på www.urulive.com og forsøger derfor med lidt hjælp ude fra.
Derfor leverer jeg 100 point til den der kan komme med et DIREKTE link til det sted, hvor jeg kan slettet den account.

=)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-01-04 14:32

Hej.

To ting. Har du mailet og afmeldt din konto?
hvordan betaler du?

Jeg vil råde dig til at afmelde dig på mail-adressen på nedenstående link.
Dernæst stopper du simpelthen med at betale. På den måde skal de nok lukke din konto.

http://www.finance.ubi.com/en/contact/contact.htm

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 17-01-04 14:33

Hej Ellebye. Jeg har ikke betalt endnu, for jeg oprettede min account mens det stadig var gratis. Men nu prøver jeg lige dit link, også ser vi hvad der sker.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-01-04 14:38

Hvis du oprettede din konto mens den var gratis, må man gå ud fra, at det har været en form for "prøveperiode". Så hvis jeg var dig, ville jeg simpelthen undlade at betale. Og de kan på ingen måde "røre" dig, gøre krav på nogen penge.

Dette selv om du ikke måtte høre fra dem, efter du har sendt en mail.
Men det vigtigste er at du IKKE betaler.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 18-01-04 13:17

Hej ellebye. problemet er ikke fordi jeg ikke vil betale, men fordi jeg har registreret mig med en cd-key også har solgt spillet videre. Til alt uheld har den cd-key så åbenbart muligvis bundet sig til den bruger jeg har registereret mig med, og derfor ønsker jeg så at få den slettet.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-04 13:33

Så er talen jo lidt anderledes.
Ret beset er det vel også på grænsen af det lovlige. Ved du hvem du har solgt det videre til? Jeg håber det er en du kender godt.

Det du så må prøve er at få "nøglen" omregistreret til vedkommende, så det er denne der får alle rettighederne, ellers er det dig der ikke kun moralsk men også juridisk hænger på den.

Men prøv at tale med vedkommende, og send en mail at en eller rettere sagt den person har overtaget spillet.

Mvh
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : joniaya

Dato : 06-02-04 10:45

Tak for svaret ellebye.