/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆÆLLPP med Adly Cat
Fra : kalleq
Vist : 381 gange
200 point
Dato : 17-01-04 14:08

Jeg har lige købt en Adly Cat og jeg kan ikke få den startet, ejeren sagde at den havde stået stille i et år... da jeg tog skjoldene af var der nogle ledninger der bare stritede frem uden at de sad fast nogle steder... har taget billede af det " http://hjem.get2net.dk/moc/PICT0011_r1_c1.jpg "

Kan det være en grund til at den ikke kan starte?

Hvor skal alle de ledninger hen til?

kom med nogle forslag til hvordan jeg kan få den til at starte?

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 210 point
Dato : 17-01-04 14:14

skift /rens luftfilter og tændrør få suget det gamle benzin og olie ud og skift det
grunden til jeg siger det er din oplysning om den har stået stille i et år
det er ikke sikkert ledningerne skal bruges til noget
mvh Granslam

Kommentar
Fra : kalleq

Dato : 17-01-04 14:15

men det ligner bare at batteriet måske sku ha siddet der...!

Kommentar
Fra : kalleq

Dato : 17-01-04 14:17

Andre der har nogle ideer til at få den til at kører igen og hvad de ledninger skal bruges til??

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-01-04 14:23

du kan jo starte med de ideer du har fået
alså udelukkelses metoden
din knallert kan jo fejle alt stemplet har sat sig der er mange mulighedder
så jeg ville nok starte der inden du splitter hele din knallert ad
mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-01-04 14:26

det ville være det samme som jeg siger min bil kan ikke køre hva er der galt der er nogle ledninger ude i mortorummet som stritter ??
det er jo ikke bare til at svare på du må enten komme med lidt flere oplysninger om hvad den gør eller ikke gør
eller udlukkelses metoden
mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : kalleq

Dato : 17-01-04 15:39

Tak for svaret granslam, det virkede sku....