/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WinFast 4xsound
Fra : Dalle
Vist : 823 gange
20 point
Dato : 03-05-01 00:46

Jeg har lige fået opgraderet mit Win98, til Win2000. Ved installationen blev jeg underrettet om at mit lydkort ikke kunne findes. Jeg fortsatte herefter med installationen, da jeg så havde en driver hvis det kom til det. Jeg står nu i det problem at den ikke kan finde mit lydkort. Hvad gør jeg?? Er der kun et bestemt lydkort der kan køre under Win2000, eller...

Hilsen Den Ærgelige...

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 03-05-01 06:52

Det er kun plug&play lydkort som windows2000 kan finde, og hvis dit ikke er plug&play, må du gå ud på nettet og hente windows2000 drivere til dit lydkort. Jeg ved ikke hvem som laver winfast, men gå ind på deres side, de må have win2000 drivere til dit lydkort?

Gandalf

Accepteret svar
Fra : Luctatic

Modtaget 20 point
Dato : 03-05-01 08:55

Den præcise side til winfast 4x soundcard driverne ligger her:

http://www.leadtek.com.tw/old/e4xsounddl.htm

Peter Olsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-05-01 20:12

"Dalle" <Dalle.news@kandu.dk> wrote in message
news:X30I6.3819$T22.225157@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige fået opgraderet mit Win98, til Win2000. Ved installationen
blev jeg underrettet om at mit lydkort ikke kunne findes. Jeg fortsatte
herefter med installationen, da jeg så havde en driver hvis det kom til det.
Jeg står nu i det problem at den ikke kan finde mit lydkort. Hvad gør jeg??
Er der kun et bestemt lydkort der kan køre under Win2000, eller...

Jeg har samme lydkort til samme OS. Der findes en opdateret w2k-driver på
<http://www.leadtek.com.tw/old/e4xsounddl.htm>.

Mvh. Peter T.

Kommentar
Fra : Ghost

Dato : 04-05-01 21:28

Jeg har haft lidt af de samme problemer med mit Winfast 4xSound lydkort i win2K! Men her var det bare, at den installerede den FORKERTE driver! Det er mærkeligt, for Leadtek som laver Winfast produkterne, (plejer) at lave noget udemærket kram til små penge. Mit skærmkort er også fra Winfast (TNT 2 Ultra) og det har fungeret fint !!! Også selvom jeg har udnyttet på alle tænkelige måder !

Peace, Ghost