/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lexmark Z25
Fra : betonjens1
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 17-01-04 01:06

Jeg har en printer af ovennævte mærke, problemet er nu at jeg har fyldt nyt blæk på patronen og der kommer ikke nogen farve ud. men printeren virker som om der ikke er noget ivejen jeg har læst et sted at man kan blokere patronen så man ikke kan fylde den igen,er det det det er ivejen?

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 17-01-04 01:10

Det kan være du skal ind og fortælle din printer at den har fået en ny patron, det skal man som regel med laxmark, jeg kender ikke lige din model. eller printerhovedet er stoppet.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 17-01-04 01:11

Der skulle selvfølgelig stå lexmark, prøv at tjekke indstillinger for printer, og kig under farvepatron.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-01-04 01:15

Jeg må indrømme at jeg har prøvet alle mugliheder under instalation af printer også at hente sidste opdatering på nettet intet har virket jeg skal lige sige at det er første gang patronen bliver genfyldt

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 01:24

Hej
nok lidt ved siden af men alligevel...
Da jeg havde min gamle HP fylte jeg oxo selv patronerne op. første gang virkede det ikke
forde jeg brugte en gammel patron der havde været henlagt et stykke tid.
de rester fra det gamle blæk var tørret ind - og dermed blokerede for det nyr blæk.
kunne det være det der er sket?

havde oxo nogle probs med at det nye blæk ikke skylle størkne.. det var ikke sådan lige til at få inputs hullet lukket helt hermetisk til igen.

mvh KoL

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-01-04 01:28

Desvære, under brug løb patronen tom og jeg fylte straks farve på og satte den i og ville forsætte med at printe men nu ville den bare ikke

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 01:34

men printeren kører ok, som om der er blæk i?

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-01-04 01:42

ja

Kommentar
Fra : gril

Dato : 17-01-04 01:46

hey prøv at kige på den her side http://www.kandu.dk/dk/tip/6228

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 01:50

det var da et forsøg vær :)

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-01-04 01:53

Jeg har prøvet aat sætte den i blød det er ikke det der er problemet når jeg sætter den på en køkkenrulle kommer der tre fine aftryk en fra hver dysse

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 01:58

Kan være at dit blæk er for tykt til den slags patroner
lyder sådan hvis der kommer noget når du har haft den i blød.

Har du prøvet at printe en masse sider ud med meget på, for at se om den evt. skulle give sig tilsidst?

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 17-01-04 02:06

lav en rensning gennem det program der følger med.. Eller nogen har også den funktion på selve printeren. Check deres hjemmeside for hvordan du gør

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-01-04 02:09

Jeg har brugt den blæk mange gange og aldrig haft problemer har genfylt utallige gange på andre Lexmark printere jeg har også prøver det du forslår med samme resutat

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-01-04 02:13

Jeg har også prøvet at tømme patronen og der viser den at den stadivæk at den er fuld så derfor mit første spørsmål om man kan blokere patronen så den ikke kan genfyldes

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 02:50

du mener at producenten har laver en sådanne blokering, for at få folk til at købe originale patroner?

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 17-01-04 09:25

Hej
Du skal installer en ny patron. Prøv det!!!

Accepteret svar
Fra : ib2650

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-04 11:26

beton jens
jeg havde også en z 25 med samme problem har du sat den i blød i rensevæske dette skal måske gentages 2-3 gange før den virker men den vil aldrig virke som ny dette var årsag til at jeg skiftede til en bedre lexmark modell.
håber det gir dig svar på dit spgs.

hilsen ib.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 18-01-04 01:59

Tilsyneladende er der ingen der har set mit spørsmål af alle dem der har været så venlig at skrive

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-01-04 09:56

betonjens

alle har faktisk besvaret dit spgm.- den klan genfyldes men ikke med godt resultat det var dette jeg faktisk svarede på.
hilsen ib

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 18-01-04 13:48

Tak for svaret ib2650.