/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gratis ringetoner
Fra : lurlig
Vist : 327 gange
200 point
Dato : 17-01-04 00:02

hej! jeg har lige købt en nokia 6610, og jeg vil så gerne gøre den fin..med ringetoner mms og etc.Jeg har i flere dage ledt som en tosset,og jeg kan ikke finde noget.jeg har fundet mobil-stuff.dk, som jeg synes er rigtig godt, men der er i øjeblikket kun logoer. er der mon nogen der ved et eller andet???

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 210 point
Dato : 17-01-04 00:10

Jamer det er der da her http://www.home.no/ringetoner/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-04 00:12
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-04 00:13
Kommentar
Fra : lurlig

Dato : 17-01-04 00:13

ej hvor kvikt....hm!! jamen jeg tjekker den!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-04 00:14

Og så lige her http://www.ringetoner.org/ M V H Sune

Kommentar
Fra : lurlig

Dato : 17-01-04 00:37

jeg har været inde og se....og alle af dem har jeg selv stødt på under min forgæves søgning! den første du anbefaler, dur jeg ikke til med at skulle indtaste sangen, jeg synes heller ikke der var noget interessant.jeg lader spørgsmålet stå, desværre...det var ellers pænt af dig.!..

Kommentar
Fra : pinkyprincess4life

Dato : 18-01-04 12:11

prøv tagtag.com

Kommentar
Fra : lurlig

Dato : 18-01-04 23:41

jeg har lige været inde på tagtag! da jeg prøvede at hente en ringetone ned, kom jeg ind på windows mediaplayer! hmm...hvad sker der så? jeg er langt fra hærdet til en computer...men er siden svær at finde ud af, og er det umiddelbart rigtig at jeg kom til windows mediaplayer?

Kommentar
Fra : brodal007

Dato : 19-01-04 20:48

nokia er så ringe at polyfoniske ringetoner lyder af gammel lort der prutter, så det kan ikke betale sig at downloade nogen

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 20-01-04 14:22

Prøv at gå ind på en søge side Eks GOOGLE og skriv: polyfoniske ringetoner gratis.
Eller noget i den stil så ommer der nok nogle frem!!!

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 20-01-04 14:23

Prøv at gå ind på en søge side Eks GOOGLE og skriv: polyfoniske ringetoner gratis.
Eller noget i den stil så kommer der nok nogle frem!!!

Kommentar
Fra : lurlig

Dato : 21-01-04 20:23

sødt af dig dirty, men.....jeg har været over alt på søgesiderne...

Godkendelse af svar
Fra : lurlig

Dato : 22-01-04 21:19

Tak for svaret Sunowich.