/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
sola/Stavanger
Fra : delfin
Vist : 638 gange
70 point
Dato : 25-03-02 21:17

Er der nogen der kan hjælpe med hvor jeg skal finde nogle billige flybilletter til Stavanger i Norge fra enten Billund eller Århus.
Maibritt

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-03-02 11:45

"delfin" <delfin.news@kandu.dk> wrote in message
news:JqLn8.21$iY5.1881@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe med hvor jeg skal finde nogle billige
> flybilletter til Stavanger i Norge fra enten Billund eller Århus.
> Maibritt
>
Jeg tror nok du må ta fly fra Aalborg, og til Stavanger, skal du fra Aarhus,
så må du først fly til København, og det høres dyrere ut. Jeg anbefaler deg
å velge SAS fra Aalborg til Stavanger.
http://www.scandinavian.net/travel/start/index.asp?country=DK

God Påske!

Thor H.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-04-02 19:38

Om det er billig, vet jeg ikke, men Braathens har rute fra Billund til Oslo
og videre til Sola. Sjekk www.braathens.no

delfin <delfin.news@kandu.dk> skrev i
meldingsnyheter:JqLn8.21$iY5.1881@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe med hvor jeg skal finde nogle billige
> flybilletter til Stavanger i Norge fra enten Billund eller Århus.
> Maibritt
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : andblo

Modtaget 70 point
Dato : 01-08-02 12:48

Man kan selvfølgelig også tjekke rejsefeber.dk

Godkendelse af svar
Fra : delfin

Dato : 01-08-02 19:56

Tak for svaret andblo.