/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
delia cooper
Fra : polpot
Vist : 502 gange
300 point
Dato : 16-01-04 20:59

hej alle , jeg menes at jeg har hørt noget på skyradio med en soul sanger der hedder delia cooper, er der nogen der kender hende eller ved hvor jeg kan finde noget om hende, jeg har prøvet at surfe lidt men kan intet finde med hende........
på´forhånd tak.
jeg ligger 300 point til den der kan hjælpe mig.
polpot

Kommentar
Fra : kjho

Dato : 16-01-04 21:36

http://www.skyradio.dk/
Jeg kender desvære ikke musikeren, men på skyradio kan du under "se spillerlister" søge på et pågældende tidspunkt, så hvis du kan huske ca. hvornår du hørte nummeret du leder efter, er der en chance.
Held og lykke.
KH.

Kommentar
Fra : Warlock7

Dato : 19-01-04 17:39

Hejsa...

Kan ud huske hvornår du hørte det, for i første omgang skal vi jo lige have fundet ud af hvad hun hedder. For så vidt jeg kan se er der ingen som hedder delia cooper. Men mon ikke vi kan finde ud af det.

Mvh.
Warlock7

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 21-01-04 10:57

hey warlock.
jamen navnet skulle altså være korrekt, men jeg er lidt i tvivl om det er rigtigt stavet.
mvh
polpot

Accepteret svar
Fra : Warlock7

Modtaget 300 point
Dato : 23-01-04 12:01

Hej Polpot.

Bare lige så du ikke tror du er glemt*G* Jeg leder og leder, men kan ikke rigtigt finde noget. Nu har jeg så skrevet til Skyradio, så nu må vi se om det hjælper.

Mvh.
Warlock7

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-02-04 12:12

Accepterer du aldrig kommentarer som svar polpot. Check din historik.

Godkendelse af svar
Fra : polpot

Dato : 19-03-04 10:50

Tak for svaret Warlock7.