/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
forsinket lyd til film
Fra : Runeldo
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 16-01-04 20:44

ja lyden bliver forsinket når jeg afspiller dvd ribs. Hvad skal jeg gøre for at løse problemet??

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 16-01-04 20:48

Køb filmen i f.eks Fona

Agent2002

Nejjj..Prøv at uddybe problemet lidt mere?? Det er ikke meget info at gå efter.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-01-04 20:52

du mangler et codec til afspilleren

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-01-04 20:56

Der kan være flere løsninger men hovesageligt er det lydkortes driver der er årsagen
Sagen er den at film overførsler fra ydre medier er såkaldte streams hvor lyd og billed komme i pakker mikset eller multiplexed, det er her lydkortes
clock som eksakt skal styre lydbilledes syncrone sammenfald med billedinformationen.
Prøv at kigge efter eventuelle opdates til dit lydkort.
Mvh OW

Kommentar
Fra : 2004super

Dato : 16-01-04 21:13

Det skete også for mig, det skyldes at jeg havde klippet lidt af opstart af filmen.
mvh super.

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 60 point
Dato : 16-01-04 21:21

Du skal bage download den her CODEC PACK
http://allmedia.km.ru/?I=prog&PID=1138

Godkendelse af svar
Fra : Runeldo

Dato : 17-01-04 11:15

Tak for svaret gril, det virkede perfekt!!