/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Selector
Fra : jwr1333
Vist : 690 gange
10 point
Dato : 16-01-04 19:14

Er der nogen der kender en side med koder til selector!!! eller kan det ikke lade sig gøre?

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 16-01-04 19:41

jo da selvfølgelig kan det lade sig gøre, ved tdc eller din lokale antenneforening

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 17-01-04 04:52

tdc koder i viacces 2 og dertil findes der ingen koder der kan bruges så ingen anden vej end som thomat siger ring til tdc og køb et orginal kort
surt men eneste mulighed.
mvh mulder

Kommentar
Fra : jwr1333

Dato : 17-01-04 18:18

jamen er det noget der er sket lige nu, for jeg mener da bestemt det har kunne lade sig gøre lige ind til før jul...

Accepteret svar
Fra : fox_mulder

Modtaget 10 point
Dato : 17-01-04 18:53

du har ret men tdc skiftede i december fra viacess til viacess 2 så der er ikke flere koder at finde....
LIFE IS HARD

Kommentar
Fra : jwr1333

Dato : 17-01-04 19:39

oki, tak for det. så er det nok som jeg frygtede... Aldrig mere free tv on that..

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 18-01-04 14:45

nej det er ikke sjovt at skulle til at købe original kort men se det fra den anden side så er du jo en lovlydig borger nu

ja før december flød det nærmest med koder der var endda nogle steder hvor du kunne tilmelde dig så kom de nyeste koder med mail det var smart så skulle man ikke hen lede efter dem

mvh thomat

Kommentar
Fra : jwr1333

Dato : 18-01-04 19:31

ja det føles allerede godt at være lovlydig....

Godkendelse af svar
Fra : jwr1333

Dato : 20-01-04 17:11

Tak for svaret fox_mulder.