/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slet MSN Explore
Fra : haeggelin
Vist : 1177 gange
100 point
Dato : 16-01-04 18:18

Hvordan slipper jeg for at MSN Explorer starter når jeg bla. bruger Outlook, vil gerne bare bruge Explorer uden MSN Explorer, der er ikke noget i fjern programmer og jeg er lidt træt af den.

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 110 point
Dato : 16-01-04 18:23

du skal gå ind i kontrolpanel og ind i tilføj/fjern programmer
der inde kan du finde tilføj/fjern windows komponenter der kan du fjerne den
mvh granslam

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 18:24

Hello :)
Gå ind i din outlook
Tryk på "værktøjer"
nederst "Options" (ved ikke lige hvad der står på dansk)
et vindue kommer op
tryk på den sidste fane "andet" (other på engelsek)
nederst jhar du muligheden for at fjerne et flueben ved messenger

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 18:26

hmm
misforstod jeg spørgsmålet :X

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-01-04 18:26

Hejsa

Hvis du vil helt af med messenger skal du gøre dette
klik start >> kør >> i feltet åbn indtaster du

kopier linien her:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf, BLC.Remove

Tryk på ok og din computer fjerner MS Messenger.
du vil måske få en meddelse om der opstod en fejl under fjernelsen af registringsnøglen
for OCX-filen 16422
klik ok og messenger slettes.

genstart Computeren. Efter genstart fjernes resterne af messenger.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 16-01-04 19:25

hvilket styresystem bruger du?

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 16-01-04 19:27

Til granslam det var en rigtig dårlig løsning du der gav mig for nu er min Explorer helt væk og jeg har kun MSN Explorer nu, så en anden gang du giver et 'godt råd håber jeg du ved hvad du snakker om, for nu har jeg ikke mere Explorer mere, den må jeg så nu hente igen men (eller's tak)

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 16-01-04 19:34

For ikke i alle skal være itvivl er det den normale Explorer jeg kun vil bruge og ikke MSN-EXPLORE, MSN Messinger vil jeg stadig bruge også kaldt HOTMAIL. Men brouser MSN med deres brugerflade hvor de bruger venster side og alle de andre (chat,penge,shopping og musik) jeg godt vil være fri for. Håber der er nogen der har en bedre løsning end den [grandslam] har givet for det var noget skod

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-01-04 19:51

oki
så skal du ind i kontrolpanel >> tilføj/fjern programmer >> windows komponenter
her skal du fjerne flueben ved "MSN Explorer" og IKKE ved "internet explorer"
her skal der være flueben !!
klik på næste og....

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 16-01-04 19:58

d' r' nu lidt synd for granslam, at kalde hans svar for noget skod. Hans svar er nemlig ganske rigtigt, og hvis du har fået fjernet internet explorer i stedet for msn-explorer, så har du fjernet det forkerte flueben! MSN-explorer fjernes gennem tilføj/fjern windowskomponenter.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 16-01-04 20:04

ok jeg går sq da ud fra du ved hvad du vil slette mig bekendt har jeg ikke sagt at du skulle slette explore men gør nu som dk siger der er det skåret ud i pap
mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 16-01-04 20:04

ok jeg går sq da ud fra du ved hvad du vil slette mig bekendt har jeg ikke sagt at du skulle slette explore men gør nu som dk siger der er det skåret ud i pap
mvh Granslam

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 16-01-04 20:08

Til ticka, nej det var faktisk MSN Explorer jeg satte som det jeg ville havde fjernet, det var det eneste der var markeret men jeg har nu brugt min CD og fået Internet Explorer tilbage igen, og nu vil jeg lige prøve hvad der så sker i Outlook, vender tilbage om lidt.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 16-01-04 20:29

Jeg har vil give granslam mine point, for det har da virket selv om det måske ikke var den virkning jeg først havde regnet med, men er ret sikker på at jeg godt kan se forskel på et 'E' og en 'sommerfugl', men måske var de begge aktiv så undskyld til [granslam], for jeg er nu ude af MSN Explorer og Internet Explorer er nu du aktive brouser når jeg linker til en side fra Outlook og her [KANDU], så det bliver granslam der får de 100 p. God weekend alle sammen og tak for jeres deltagelse samt hjælp. V.H. haeggelin

Godkendelse af svar
Fra : haeggelin

Dato : 16-01-04 20:31

Tak for svaret granslam. og undskyld hvis jeg ikke lige har tjek på hvormange flueben der var sat fra min side.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 16-01-04 20:37

jamen helt iorden
glad for du fik det til at virke
mvh Granslam