/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Pennevenner fra andre lande???
Fra : Sillepigen
Vist : 25122 gange
50 point
Dato : 16-01-04 17:37

Hej Alle!!!

Er der nogen, som ved hvordan man kan komme til at skrive (over e-mail) med personer fra andre lande, USA, Canada ect.

Mvh Sille

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 16-01-04 18:15

Hej Sille

Jeg har fundet en penneven i Alaska via denne side:

http://koti.mbnet.fi/~kakoskin/penpal/index.html

Mvh Chamira c",)

Kommentar
Fra : munk007

Dato : 12-02-04 20:03

hej sille du kan prøve www.epals.com der har jeg fundte mange

Accepteret svar
Fra : assies

Modtaget 50 point
Dato : 25-03-04 22:02

der er en rigtig god side der hedder www.penpalgarden.com der er en hel sektion for e-mail venner, og der en mange amerikanere der benytter siden. desuden er den meget overskuelig.
Men du kan også prøve på ppi.searchy.net ( af underlige årsager skal du ikke skrive www foran )
Jeg har fundet min e-mail venner.
Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 16-05-04 21:51

Tak for svaret assies.

Kommentar
Fra : disen26

Dato : 25-04-05 08:59

Tak for svaret, assies. Jeg er i fuld gang med at lede efter pennevenner, jeg har allerede fået en penneven fra USA, og er i gang med at finde flere. Det er en god hjemmeside du kom med. Tak for det.

Kommentar
Fra : gundo

Dato : 01-12-05 18:18

Er det også en god side, hvis man er 12 år og gerne vil have en i samme aldre. Eller er der nogen der har en side for børn og fra andre lande.

Kommentar
Fra : makefriends

Dato : 01-05-07 09:10
Kommentar
Fra : hansenlarsniko

Dato : 01-07-11 18:55

Hej er der nogle danske hjemmesider der liner ?facebook
kh Lars Nikolaj Hansen