/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
NY BÆRBAR
Fra : Krassus
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 16-01-04 16:41

Daus Daus

Jeg står og skal købe en bærbar, prisen er ikke så vigtig... her er nogen specs som jeg gerne så opfyldt:

Labtop:

Centrino processor 1,3+ghz

512 ddram (1 blok)

Grafkort - 128mb ( ikke nærmere spec )

40gb hd 4,2k-7,2k Rpm

batterilevetid på +4 timer

lav vægt

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-01-04 17:33
Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 17:45

Hej daw :)

Ofa har ret - det er nok der du skal hen..
ellers kan du jo kikke lidt på qxl.dk , som her
http://www.qxl.dk/Default/DefaultListElse.asp?Catg=10062&ListingType=0&ListingSort=0&17161

mvh KoL

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 16-01-04 20:31

GIV MIG EN SPECIFIC SIDE !!!!

en side der opfylder alle de stillede krav!

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 20:51

det er ikke sådan lige til med edb priser.dk

Men gå derind
tryk på "computere"
tryk på "bærbar"
tryk på den røde "Avanceret søning"
intast dine søgeord og tryk på søg

(nøges med at søge på 40 gb ,Centrino ,512 ddram)

Mvh KoL

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-01-04 21:08

Du er sgu meget bydende,hvad med du selv trykkede på knapperne?Tror du der er lavet en side til dig med dine ønsker

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 16-01-04 22:43

ja det kunne jo så nok være der var nogen der var faldet over noget ???

tror du ikke jeg havde tjekket edbpriser ??? DOH! ???

mind ur own business

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 23:23

det er jo ikke til at vide, de det ikke stod beskrevet i dit indlæg.
men fred være med det.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 23:54
Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 17-01-04 12:54

tak for forsøget, men der skulle jo også gerne være et grafkort ala 128mbs i ( ikke shared selvfølgelig )

jeg har fundet disse 2: hva sys i ???
http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=21665
http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?c=1849&n=3162&b=45092&m=dkk&cu=dkdhs&l=da&s=dkdhs&store=dkdhs&sbc=dkdhsinspn&v=d

Kommentar
Fra : Dammm

Dato : 20-01-04 14:43

hvis du tænkte på en dell som Krassus rådet dig til så syntes jeg du skal tage Inspiron 8600 N1600WUT Multimedia (86002IA)
det er en mere opgraderet Inspiron 8600 hvor man får meget mere for pengende ind hvis man selv skal hend og opgradere senere
jeg har lige købt den og det er virkeligt et lækkert produkt

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=dkdhs&l=da&m=dkk&c=1849&n=4858&cu=dkdhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=4858&demo=&gc=&sbc=dkdhs&co=&b=45097

Kommentar
Fra : fsjorup

Dato : 20-11-04 21:17

Lige et godt råd !
Hvis du f.eks. skal bruge den til spil, så vær opmærksom på, at ikke alle bærbare viser skærmopløsninger under 1024x768 i fuld skærm !
Og tro mig, de færreste forhandlere ved om den bærbare de sælger kan - så bed om at for lov til an ændre skærmopløsningen, så du med egne øjne kan se om de kan.
Enkelte har en "zoom" funktion, men her skal man ind i BIOS - Og PHU-HA, det er farligt, siger sælgeren - og det siger vel alt om ham/hende !!!!
OBS - Ovenstående har efter min erfaring, intet med hverken pris eller mærke (model) at gøre !
- Lov mig at gøre et godt køb