/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
toppen af listen
Fra : KooL
Vist : 433 gange
10 point
Dato : 16-01-04 15:37

er det kun en gang dagligt at man kan komme på toppen af listen?
Jeg har tilført 20 poing flere gange til dette spørgsmål, men den kommer ikke blandt de 25 første.

http://www.kandu.dk/dk/spg/30394

hvis man skulle komme på 25 listen ved 20 poing - hvad går der så galt?

Mvh KoL

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 16-01-04 15:44

Du kommer på toppen af listen i den KATEGORI spørgmålet tilhører. Ikke i Seneste 25...

Hver gang du forhøjer vil alle der deltager (enestående abonneringer) eller abonnere på kategorien : http://kandu.dk/dk/allabon.asp

..få en E-mail derom

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-01-04 15:44

Du kommer på toppen under "kanduspørgsmål", men ikke seneste 25!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-04 15:44

Det er kun en gang at du kan komme først på seneste 25.
I den kategori, som du stiller spørgsmålet kan du komme øverts ved at forhøje point.
mvh ans

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 15:45

Thx Molokyle :D
Hvordan lukker jeg så denne, og der med give dig poing?

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 15:46

ok Molokyle kom først ;)

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 15:48

ahh fandt det - lol

Godkendelse af svar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 15:49

Tak for svaret molokyle :D
du kom først ;)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-04 15:50

Du vælger 'Accepter som svar', til højre oppe over Dato, ved den kommentar du synes du kunne bruge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-04 15:52

Her kan du se hvordan du indsætter smileys http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 18:37

ans
jeg bryder mig ikke om slmilie gifs. de er grimme :P