/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad ska jeg bruge?
Fra : Mr.Stock
Vist : 454 gange
90 point
Dato : 25-03-02 13:06

somsgat jeg har en sonic, tp trophy 47mm, tp variomatic sæt(5grams ruller), alle begrænsninger fjernet!

hva skal jeg mere bruge, og en karburator venter jeg med!! SKAL man ha racer kobling osv...?
jeg er mest interesseret i optræk =] og evt. komplet TP!!

okay:

udstødning: hvad for en? evt. gianelli pro 6 eller TP nardo??
koblingstrykfjeder: hva for en passer til min sæt? har TP lavet en go en??
racerkobling:ja- nej hvorfor en? hva med TP's Kobling? hva gør den egenligt?
Sport Luftfilter: ja - nej?? hva gør det? og hvis ja, hva mærke?
osv...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-03-02 14:17

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:neEn8.5816$_T4.69186@news010.worldonline.dk...

> hva skal jeg mere bruge, og en karburator venter jeg med!! SKAL man ha
> racer kobling osv...?
> jeg er mest interesseret i optræk =] og evt. komplet TP!!

SIG mig en gang hvor mange gange skal du spørege om det samme.?

Du har nu lave mange indlæg med det samme spørgsmål og fået mange svar, og
det bliver jo samme svar du får igen og igen, og hvad med selv at læse nogen
af de indlæg som omhandler det du har gang i.

Du vil have optræk men vil ikke sætte det eneste på der giver det,
KABURATOR,( ud over cyl. og Udst.) men gerne noget som intet giver kobling,
fjedere, remme og jeg ved ikke hvad, et sport luftfilter giver jo ikke noget
med mindre der er hul i kaburatoren, prøv selv at tænke lidt over hvad du
skriver og hvad der får en motor til at virke, eller i det hele taget måske
starte til noget motorlære eller find noge gaderacer knægte og spørg der.

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 25-03-02 15:27

prøv at luk røven din svans...... måke spørger jeg om hjælp, fordi jeg IKKE er en knallert nørd.. som DIG! fucking SVANS... hvis du ik sys om mine spørgsmål.. så luk røven og la vær med at ligge et indlæg... for det du skriver er jeg LIGE GLAD MED! jeg vil bare ha min SCOOT bliver i orden...! men luk røven.. så er vi nemlig eninge... SVANS!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-03-02 14:59

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:neEn8.5816$_T4.69186@news010.worldonline.dk...
> somsgat jeg har en sonic, tp trophy 47mm, tp variomatic sæt(5grams
> ruller), alle begrænsninger fjernet!
>
> hva skal jeg mere bruge, og en karburator venter jeg med!! SKAL man ha

Jammen for f.... da!

Hvorfår vente med en karburator????
Hvis der virkelig er noget der giver noget optræk så er, da en karburator.

Alt det andet skrammel, duer rent ud sagt, ikke til en skid, med mindre at
du har en karburator med et ordenligt spjæld i!

Når du så endelig har fået karburator og en ordentlig indsugning, så kan
du begynde at eksperimentere, med alt det andet.

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Accepteret svar
Fra : Doc_mv

Modtaget 90 point
Dato : 03-04-02 10:57

Hej der

jeg ville sætte en 17,5 mm karburator på, og derefter montere en udstøding som "Proma Legal", eller en "Next"
når du nu vil have optræk så skal du nok vælge en knækudstødning. så hvis du vil være helt sikker skal du vælge Den NYE MODEL "Leo Venci" , den virker med sikkerhed. og sørg nu for at få en god størrelse dysse i karburatoren uanset om du kører med lovlig, eller med 17,5 'er.
det var det. kobling og vario kan du udskifte efter behov. det du kan gøre er at få sat en stor trykfjeder i din kobling. og få skiftet de små lovlige slyngfjedre ud med nogle stærke nogen..

så skal der nok ske noget.
held og lykke

vh stefan

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 03-04-02 12:44

Tak for svaret Doc_mv.