/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Guppy sammen med slørhale?
Fra : erica
Vist : 2008 gange
40 point
Dato : 16-01-04 15:08

Kan guppyer trives sammen med slørhaler og små plettede pansermaller i et uopvarmet akvarie?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-04 15:10

Det har jeg da haft engang men der var jo heller ikke frost på mit værelse

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 15:11

jeg har haft gubbier gående med slørhaler..
gik fint - men jeg havde oxo varmelegme i akvariet

mvh KoL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-04 15:16

Ja, det går fint

Det største problem bliver pansermallerne, da de er mest temperatur følsomme.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tbresemann

Dato : 16-01-04 15:41

I mit akvarie er der heller ingen varme, og jeg har både guppyer, slørhaler, sværddrager og alm. maller... Og alle fisk har det fint, og formerer sig!! Så prøv og se hvad der sker med dine maller!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-04 15:48

Maller og nu også hårdføre fisk, men man skal nu ikke, som man kan med Slørhaler og Guppier, stille dem ud i havestuen om vinteren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 29-04-04 12:53

hey erica .

ja de kan godt trives sammen, det skulle der ikke være noget problem med, de trives i næsten den samme temp.

det eneste problem der kan være er ungerne som kommer, dem kan de andre fisk ikke lig, og hvis de ser dem, spiser de dem.

men bare du har lavet gode gemmesteder til ungerne så forholder de sig der, og blir nok mest der til de blir større .

Held og lykke .

hilsen niqo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:16

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>