/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFSU Problem, TRACKB1308.lzc?
Fra : netsloh
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 16-01-04 13:35

Er der en cool sjæl derude der kan sige om man kan downloade en filen "TRACKB1308.lzc" fra NFSU nogen steder?(eller vil sende den til mig)(Netsloh@ofir.dk). er man igang med instllationen quitter den ved 85 % p.g.a ovenstående fil. den siger at filen har forkerte parametre. derefter kan forsøge igen, med der sker intet. så kan man vælge at annullere instalationen også quitte det hele. Og det ikke særlig fed!!

hilsen
Desparate Peter Olsen

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 13:46

Mener oxo man kan skippe den fil.
virker fint uden - lol
Jeg sender dig filen ;)

Mvh KoL

Accepteret svar
Fra : KooL

Modtaget 110 point
Dato : 16-01-04 14:09

Hej Igen

Filen er sent nu.
giv lyd hvis du ikke modtager den

Hvis ikke jeg tager meget fejl, er det et eller andet halløj til en af banerne.
Jeg mener selv at jeg stødte ind på et lignene problem under install, men skippede denne fil.
jeg ved godt det ikker er optimalt - men prog har kørt fint, og har nesten gennemført spillet.
kan selfølgelig være at den ikke er kommet til den bane endnu - men så har jeg haft det sjovt så længe.

Mvh KoL

Godkendelse af svar
Fra : netsloh

Dato : 16-01-04 15:52

Tak for svaret KooL.

Det var virkelig nyttigt. har har bixet med problemet længe.

hilsen Peter Olsen

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 15:54

np ;)