/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken telefon
Fra : fjelle
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 16-01-04 13:15

Hej.

jeg havde bestilt en SE T610, men har nu alligevel droppet det grundet at jeg har læst herinde at den har et rimelig skidt display, og så har jeg prøvet den hjemme hos en af kammaraterne og jeg syntes virkelig at den er langsom, altså både til at gå i menuer og f.eks når man skal skrive en besked så virker det som om den "lagger" en smule, og det gider jeg ik.

Nå men hvad skal man så købe, mine krav er at der skal være bluetooth og IR, må også gerne have kamera men ikke helt nødvendigt, (det er jo kun sjovt de første par dage) men en ting der er nødvendigt er at den kan vise 65000+ farver, jeg gider ikke de der kedelige mobiler der kun kan vise 16 og 256 farver.

Nå men hvad siger i ? hvad skal det være?

Hilsen

Fjelle

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 16-01-04 13:16

Samsun E700 JA TAK !

Kommentar
Fra : fjelle

Dato : 16-01-04 13:26

Ja og så skal den selvfølgelig ikke koste 4500 kr, meeen den må gerne koste 1500

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 16-01-04 13:28

Ej hvaad !!

Det skrev du jo ikke noget om.. Men man kan også få den til ca. 2200 lidt under. lige nu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 13:37

Hvad skal du bruge alle de farver til. Havde du tænkt dig at gå og kigge på den hele tiden?

Kommentar
Fra : fjelle

Dato : 16-01-04 13:55

Ja, det havde jeg faktisk.

Kommentar
Fra : fjelle

Dato : 16-01-04 13:56

men det var jo så heller ikke det der var spørgsmålet...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 14:02

Nej jeg havde også blot skrevet i feltet hvor der står kommentar

Kommentar
Fra : fjelle

Dato : 16-01-04 14:17

Der er da ingen andre steder at skrive er der? nå lad det nu ligge, jeg skal have 65000+ farver pga. at jeg syntes de andre telefoner er så kedelige at kikke på.

Kommentar
Fra : toto007

Dato : 16-01-04 22:21

Ja køb en Samsung S300m over QXL eller dba...det gjorde jeg og jeg fik en for 1400 og den har to skærme med 65000+ farver og ir......den er blæret og lille ;)

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 17-01-04 00:17

Jeg har en T610 og er godt tilfreds, og så har jeg telmore uden abonnement, hos telmore kan du få simkort så den bliver hurtigere.
Mvh.jyttejo

Kommentar
Fra : mdk1

Dato : 20-01-04 21:31

du kan købe dig en sonyericsson z600. den har jeg lige bestilt. den koster 1500 med telia x-press på telemobilia.dk

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 21-01-04 14:06

Holder stadig på Samsung E700 !

Den er simpelthen for fæ` og alle pengende værd.

Accepteret svar
Fra : Kongelunden

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-04 12:13

Hopla,

bluetooth, IR og 65000+ farver. Så er det måske nok en SE Z600 du skal have fat i. Samsung E700 understötter ikke Bluetooth, og Z600 er tripleband hvilket E700 heller ikke har (hvis dette vel at märke er noget man lägger vägt på). Men alt som sagt afhängigt af hvad man vil have i mobilos.

Eventuelt kunne du holde dig lidt fra at investere forelöbig og vente på den kommende SonyEricsson T630 som er en forbedret udgave af T610. Specielt display er forbedret og er af TFT format, som på Samsung E700. Ikke helt på samme niveau som Samsung - som nok er de förende på dette feldt, men SonyEricsson har jo bestemt mange andre kvaliteter

Godkendelse af svar
Fra : fjelle

Dato : 23-01-04 14:50

Tak for svaret Kongelunden. jeg har alligevel købt 610'eren, så dit forslag kommer tættest på...