/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Share Point Team Services lokalt på pc
Fra : DDT
Vist : 462 gange
200 point
Dato : 16-01-04 12:57

Hej,

Jeg er ved at oprette et websted til Share Point-baseret team samarbejde, der skal ligge lokalt på min pc. Jeg er kommet til: 'Angiv adressen på det nye websted'. Hvad skal jeg skrive?
Og hvordan kommer jeg videre?

mvh
DDT

Accepteret svar
Fra : ajohansen

Modtaget 210 point
Dato : 16-01-04 13:02

stien til hvor du har lagt filerne fx C:\Dokumenter\Mine Web-steder\proeve7

//anne

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 16-01-04 13:04

herefter opretter du de filer du skal bruge og gemmer dem samme sted

//anne

Kommentar
Fra : DDT

Dato : 16-01-04 14:40

Hej anne,

Jeg har lige forsøgt dit forslag, men jeg får en fejlmeddelse: 'der blev ikke fundet en Webserver på C.....'.
Jeg har ellers installeret IIS. Kan det tænkes at jeg mangler nogle flere Windows komponenter?

/DDT

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-04 16:48

Opret en mappe "abc" i roden af C: Start FrontPages>filer>ny>websted>i angiv adressen>skriv C:\abc>ok
Nu har du oprettet/startet FP og kan udgive hvor som helst.
Emesen.

Kommentar
Fra : DDT

Dato : 16-01-04 20:09

Hej Anne og Emesen,

Tak for Jeres hjælp begge to. Jeg fandt ud af at jeg ikke havde installeret de komponenter der skulle bruges fra FrontPage cd-rommen. Nu dur det!
Jeg vil gerne give Jer 100 points hver. Hvordan gør jeg det?

mvh
DDT

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-04 20:11

Afstår fra point.

Godkendelse af svar
Fra : DDT

Dato : 16-01-04 20:21

Tak for svaret ajohansen.

Kommentar
Fra : DDT

Dato : 16-01-04 20:22

Hej emesen,

OK - det kan være du kan hjælpe en anden gang.

/DDT

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 17-01-04 00:30

OK og selv tak. Jeg er lige kommet hjem, så jeg har ikke kunne følge debatten, men det glæder mig at du har fået det til at fungere

//anne