/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
password
Fra : karin42
Vist : 430 gange
48 point
Dato : 16-01-04 09:14

hvordan kommer jeg videre fra : kodeord /e-mail når mit password skal ændres ? ?
karin.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 16-01-04 09:15

øhh... Hvilket e-mail program bruger du ? :-/

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 16-01-04 09:20

øh det er nok her, tast nyt kode ord og gentag det nedenunder tryk på gem ændring

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 16-01-04 09:55

jeg har outlook - men der sker ikke en pind ( jeg har gjort som du skrev )
karin

Accepteret svar
Fra : 2243

Modtaget 58 point
Dato : 16-01-04 10:06

hvis det er for outlook 2002

Opdatere Outlook med den nye adgangskode til din e-mail-konto
Hvis Internetudbyderen har givet dig en ny adgangskode til en eksisterende e-mail-konto, skal du opdatere Microsoft Outlook med den nye adgangskode.

Klik på E-mail-konti i menuen Funktioner.
Vælg Få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti, og klik derefter på Næste.
Vælg den POP3-, IMAP- eller HTTP-e-mail-konto, du vil opdatere med en ny adgangskode, og klik derefter på Skift.
Skriv den nye adgangskode i boksen Adgangskode, og klik derefter på Næste.
Klik på Udfør.
Bemærk! Adgangskoden til e-mail-kontoen adskiller sig fra den adgangskode, der benyttes ved opkald til Internetudbyderen.

2243 /claus

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 16-01-04 12:30

Tak for svaret 2243.
Ja det lyder jo rimlig indviklet vi har nt 2000 - tak for svatet og go' weekend
mvh karin
))

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 16-01-04 12:52

Hej Karin
Håber det var det.
I lige måde go´weekend

2243 /claus