/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Gundertofte-Smidstrup sogn - Jylland
Fra : joegu
Vist : 1001 gange
50 point
Dato : 25-03-02 10:36

Slægtninge til: Johanne Kerstine Jensen Gundertofte
Født: 7. februar 1842 i Gundertoftehuse i Brylle sogn - sydvest for Odense
Viet den 28. oktober 1866 i Vissenbjerg Kirke - Fyn med Christian Frederiksen født i Orte sogn på Fyn 1842.
Sammen rejser de til Smidstrup sogn i Vejle amt i 1867
Det er det sidste led jeg mangler af Gundertofteslægten
Med venlig hilsen
Jørgen Gundertofte
gundertofte@mail.dk

Accepteret svar
Fra : karlschlichter

Modtaget 50 point
Dato : 25-07-02 18:17

Hej Jørgen

Du skriver ikke om det er anerne eller efterfølgerne du søger. Jeg har undersøgt lidt på landsarkivet og fundet følgende i Brylle sogn:
--------------------------------------------
7. feb. 1842
Johanne Kirstine Jensdatter Gundertofte (her er det stavet som Kirstine)
Døbt:
24. feb. i kirken

Moder Maren Andersdatter ???? hos Gmd Anders Hansen (jeg tror ikke det er en datter)
????? Ungkarl Jens Jørgensen.
--------------------------------------------
Vielse i Brylle sogn den 6. jan. 1844
Ungkarl Jens Jørgensen af Skioldmose, 25 år
Pigen Maren Andersdatter af Brylle, 23 år, 31 juli 1820

Tillysning 3. dec, 10.dec., 17. dec. 1843
--------------------------------------------
Jeg vil meget gerne fortsætte, da jeg bor meget tæt ved landsarkivet i Åbenrå.
Kan du så ikke fortælle mig om det er aner eller efterfølgere du vil vide noget om.

Venlig hilsen
Karl Schlichter

Godkendelse af svar
Fra : joegu

Dato : 25-07-02 18:48

Jeg søger efterkommer til Johanne Kirstine Jensen Gundertofte

Kommentar
Fra : joegu

Dato : 25-07-02 18:48

Jeg søger efterkommer til Johanne Kirstine Jensen Gundertofte

Kommentar
Fra : karlschlichter

Dato : 25-07-02 20:03

Hej Jørgen

Jeg vil næste gang jeg kommer på landsarkivet prøve at bore lidt i efterkommere til Johanne og Christian.

Hvis du sender mig din E-mailadresse, så kan jeg svare dig uden om Nyhedsgruppen

Venlig hilsen
Karl Schlichter
karl.schlichter@privat.dk