/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Laver Ping
Fra : superland
Vist : 367 gange
20 point
Dato : 24-03-02 22:57

Hvordan får jeg en laver Ping

Enabling Web-based Remote Administration
The UT server has an internal webserver which is used to remotely administer the game, but it is disabled by default. This is accessible under Options Menu, in Advanced Options. Expand the tree to find Networking | WebServer | bEnabled. Set bEnabled to True. You may also like to change the ListenPort value to something other than 80, if your server machine is already running another webserver such as IIS on port 80

Also in Advanced Options, under Networking | Web-based Remote Administration, you can find the username and password required to access the remote administration through your web browser.

WARNING: Web-based remote administration of UT servers running on Windows 2000 may experience problems (periods of extremely high pings) due to a problem with the Win2000 TCP/IP stack. See the section on Remote Administration below.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 25-03-02 15:47

Jeg vil bede dig opgradere din windows 2k.
Derefter skal du kigge på din MPU-værdi

Kommentar
Fra : superland

Dato : 25-03-02 17:03

Jeg Har Win-xp
Hvad er MPU-værdi ?
Superland

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-03-02 14:25

Det er den størrelse som dine pakker har når du sender dem over internettet ( en længere teknisk forklaring). Størrelsen betyder om det går en smule langsommere eller hurtigere at få informationerne frem til modtageren.
DU kan klikke på nedenstående link, de rkan du finde et ret godt program som kan hjælpe dig.... Det hedder : BlazeNet Pro 2002a

http://tucows.inet.tele.dk/preview/194072.html