/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til Chamira, 1000 tak
Fra : Franksp
Vist : 304 gange
100 point
Dato : 15-01-04 23:01

Hej Chamira

Sådan en side har jeg længe ledt forgæves efter. Jeg har 2 pragtfulde børnebørn, som elsker at synge med os når de er på ferie, men engang imellem er det svært for min kone (som er skolelærer og kender enormt mange børnesange) og mig, lige at følge med. Så jeg er dig meget taknemmelig, så jeg har lige lyst til at gi' dig 100 point.

Med venlig hilsen
Morfar (Frank)

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-04 23:05

Hej Morfar-Frank

Jeg tænkte nok, det kunne bringe lykke, ikke kun hos dig, men også hos mange andre. Jeg føler ikke selv, det er så længe siden jeg har gået i skole, men da jeg sidste år var lærervikar og underviste i musik, fandt jeg ud af, at børnene kunne nogle helt andre sange end dem, jeg var vokset op med... det går ALT for stærkt, og vi synger for lidt ude i de små hjem.

Behold du dine 100 point, det var en sød tanke, men det er ikke derfor jeg holder til her.

Dejligt at kunne glæde andre

Knus Chamira

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-01-04 23:17

Knus igen til dig Chamira

Jeg er meget glad for hjælpen, da jeg skal ha' begge mine børnebørn på vinterferie her i uge 7. De bor i Frederikssund, og på Sjælland holder skolerne mm jo vinterferie i uge 7.
Her på Fyn hvor jeg bor, holder vi jo vinterferie i uge 8. Så jeg skal om dagen ha' dem begge alene hele dagen, indtil min kone kommer hjem fra skole. Så kan vi rigtigt synge.
Hvis du vil se mine pragtfulde børnebørn, kan du se dem på min hjemmeside.

http://www.franksp.k-nettet.dk/main/frontpage.asp?wid=3256

Du må godt skrive din mening i gæstebogen. Det vil glæde mig.

Kærlig hilsen
Morfar

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 15-01-04 23:19

Tak for svaret Chamira. Endnu engang KNUS

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-01-04 23:23

Chamira

Jeg nåede også, som den 5. at gi' dig ***** for dit tips.

Kærlig hilsen
En glad Morfar

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-01-04 23:46

Hvor er dine børnebørn heldige at have dig til morfar, du lyder ligesom en rigtig morfar skal lyde.

Tak for de (ikke fortjente) point og de fem *****

Jeg har set din flotte hjemmeside og lagt en besked i gæstebogen

Kærlig hilsen

Chamira

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-01-04 22:35

Hej Chamira

Tak for de smukke ord du har skrevet i min gæstebog på min hjemmeside. Jeg har læst dem 5 gange nu. De bliver smukkere og smukkere for hver gang jeg læser dem. Det der gør mig ekstra glad er, at du er en ung kvinde, som skriver så smukke ord om børn. Jeg kan garanterer dig, at noget af det bedste, man kan opleve i denne verden, er at blive bedsteforældre.

De kæreste "Morfarhilsener" Knuz

Frank