/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tak for hjælpen >BjarneD
Fra : ellebye
Vist : 379 gange
300 point
Dato : 15-01-04 20:33

Jeg vil gerne sige tak til jer 3 som har om ikke gjort livet lidt bedre for mig så i hvert fald givet mig nogle steder jeg kan se om jeg kan få det.

Jeg lukke spørgsmålet ved den første >Teil men jeg giver både >ans og >BjarneD det samme pointantal som seperat. Jeg ved godt ovs. men på den anden side, er det den eneste måde JEG kan sige tak på fysisk det er ved point.

Jeg skal lige tilføje, at jeg blev påkørt af en anden bil, hvis fører havde hele skylden, så jeg har da fået noget økonomisk erstatning. Det eneste disse penge IKKE kan give mig er heldbredet tilbage. Endnu engang tak.

Og til dig >bauchmann vil jeg også sige tak for dit indlæg, og håbe alt godt for dig.

Med venlig hilsen
Ellebye

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 300 point
Dato : 15-01-04 22:05

Hej Ellebye
Jeg har skrevet min mening vedrørende point, som jeg ikke behøver, men det træder jeg ikke mere i nu og jeg kan jo bare betale tilbage ved passende lejlighed.
Jeg forstår fuldt ud din kommentar vedrørende det økonomiske og der er jo også mere i det end tabt arbejdsfortjeneste.
Jeg kunne godt forestille mig at du kunne have haft gode karriere perspektiver (jeg kender jo ikke din alder) og de glæder og oplevelser der ligger i det, kan du jo ikke få.
Jeg har en kollega, der blev førtidspensioneret omkring samme tidspunkt som jeg og vi har holdt kontakten og har utrolig meget glæde af det fordi vi bl.a. kan forstå og acceptere hinandens problemer hvilket kan være svært for de der ikke selv har været igennem "systemet".
Ja vi er ikke allene.
Skulle det være en anden gang så sig til.
Mange hilsner
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 15-01-04 22:59

Jeg er 57 år nu, men 54 da ulykken skete, og ja, jeg stod faktisk til forfremmelse, men ja mere er der ikke at sige om det.
Det værste en nok den mistro man møder gennem "systemet" og alle de undersøgelser hvor man for vredet vrangen ud, og så hele den dræbende ventetid.
Man kan ikke rigtig planlægge noget, men nu er der da håb forude, da jeg kun mangler en endelig erstatningsafklaring fra Arbejdsskadestyrelsen.

Heldigvis tog jeg en advokat lige fra starten, som har været en enorm stor hjælp for mig, og regningen, ja den skal modpartens forsikringsselskab betale.

Men ellers tak for dit tilbud, det kan være jeg en dag tager dig på ordet.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-01-04 00:36

Du er velkommen.
Jeg er et par år yngre end dig, men de ydmygende oplevelser er nok de samme.
Jeg har lige fået tilkendt fuld tilskadekomstpension hvilket vil sige at jeg modtager maksimal pension i forhold til min slutlønramme.
Som tjenestemand får man kun begrænset erstatning, men de må det hele igen hvis jeg kan få mit helbred tilbage og sådan tænker de fleste vist.
Held og lykke med afgørelsen fra ASK.
Hilsen
Bjarne