/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Hjælp med formmail til html
Fra : BS
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 24-03-02 19:18

ja jeg kunne godt få bruge for hjælp til at lave en formmail og det er mange sted man kan få fat i den og hvad er ( Formmail.pl ) ????? så sagt at jeg ønsker at kunne send en mail på min hjemmesiden og en som virker for jeg fandt en på nette og nogle uger senere viker den ikke ????? .....
M.V.H BS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-03-02 20:16

Sun, 24 Mar 2002 18:17:35 GMT, skrev "BS" <BS.news@kandu.dk>:

>ja jeg kunne godt få bruge for hjælp til at lave en formmail og det er
>mange sted man kan få fat i den og hvad er ( Formmail.pl ) ?

Jeg ved ikke, hvor du har din hjemmeside ligger, men prøv at
kigge hos din udbyder, de kan uden tvivl tilbyde en.

Har du iøvrigt spørgsmål om en formmail, så hører de hjemme i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.

Men oplys lidt mere end du gør i dette spørgsmål.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 24-03-02 21:34

Allerførst kræver det at din udbyder understøtter CGI-script, deraf endelsen .pl på formail.pl.
Hvis de gør det kræver det også at de har den liggende eller du kan få den lagt op på din hjemmeside eller hos dem, hvilket nok ikke kan lade sig gøre.
SÅ kan man vælge en gratis hjemmeside, nogle af dem understøtter form mail.
Ellers er løsningen, at hoste sin egen server, hvorpå man kan lægge et formmail.pl script (perl) og kalde det fra sin hjemmeside.
Men som sagt start med at snakke med dem hvor du har din hjemmeside og se om de understøtter den funktion, det kan være du er heldig ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-03-02 12:33

Få hjælp og hosting af FormMail.pl på

www.easywebdesign.dk/support/

-Mads

"BS" <BS.news@kandu.dk> wrote in message
news:tAon8.1135$_T4.37448@news010.worldonline.dk...
> ja jeg kunne godt få bruge for hjælp til at lave en formmail og det er
> mange sted man kan få fat i den og hvad er ( Formmail.pl ) ????? så sagt
> at jeg ønsker at kunne send en mail på min hjemmesiden og en som virker
> for jeg fandt en på nette og nogle uger senere viker den ikke ?????
> ....
> M.V.H BS
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>